Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xx24-7
    Cool!!!

Jepp,er på god tur!!He-he!!Skåler i rødvin!!
    Låter bra *skål på dig*..själv jobbar jag min sista natt *skönt*
    I dag & i kväll blir det en riktigt stor fest,tror vi blir ca 40 pers (med barn)..vi brukar vara samma gäng som firar tillsammans..så det blir säkert kul som vanligt *s*

Comment

• Originally posted by starfriend
      Hej Nova...hoppas du får en härlig dag i morron du & barnen..önskar dig en skön & trevlig midsommar med mycket bus & kul *kramis*
      Tack så mycket Kära Star! Digi kommer med flyg till Arlanda vid 13 så efter det åker vi direkt till "festplatsen" här i Väsby där det kommer vara midsommarfirande med dans å allt möjligt annat trevligt;-) Efter det har vi inte bestämt... Min lillebror att vi ska komma till dem i Solna... vi får se helt enkelt.. Vad ska du göra? Önskar dig givetvis detsamma!!! *kramelikram*
      http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by starfriend
        Låter bra *skål på dig*..själv jobbar jag min sista natt *skönt*
        I dag & i kväll blir det en riktigt stor fest,tror vi blir ca 40 pers (med barn)..vi brukar vara samma gäng som firar tillsammans..så det blir säkert kul som vanligt *s*
        Oi,40 pers!!! Blir liv da iallefall!!:razz:

Ønsker deg en god helg!!!

Comment

• Hej alla goa människor! Nu har en trött snowy letat sig in här. Hoppas ni har haft en bra midsommar allihop!

Star: Sorry, nu när du sa att din syster och hennes man hade stuga på Tjörn så kommer jag ihåg att du berättat det

Nä det är inte alls långt från Svanvik till Orust, tar väl kanske 10-15 min att åka dit. Du måste bara åka till Mollösund när du är på Tjörn, din syster vet säkert vart det är. Det är ett så gulligt och mysigt ställe (kallas för Orusts pärla), med bad, en liten hamn, cafe och en massa söta hus och trånga små gator. Mellan alla hus finns också en fiskbutik med en massa goa räkor . Det finns ett matställe där som heter Knuts brygga och där kan man äta allt från pizza till nyfångad fisk och den ligger precis vid hamninloppet. E6:an för båtar (mot Smögen) går där utanför också så det är mycket båtar omkring (hmm speciellt mycket norska båtar ;-) )

Åh nu blev jag helt lyrisk (längtar dit)

Vad långt ner den här tråden var. Har inte Flanders gjort någon skandal i helgen?:razz:
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
            Hej alla goa människor! Nu har en trött snowy letat sig in här. Hoppas ni har haft en bra midsommar allihop!

Star: Sorry, nu när du sa att din syster och hennes man hade stuga på Tjörn så kommer jag ihåg att du berättat det

Nä det är inte alls långt från Svanvik till Orust, tar väl kanske 10-15 min att åka dit. Du måste bara åka till Mollösund när du är på Tjörn, din syster vet säkert vart det är. Det är ett så gulligt och mysigt ställe (kallas för Orusts pärla), med bad, en liten hamn, cafe och en massa söta hus och trånga små gator. Mellan alla hus finns också en fiskbutik med en massa goa räkor . Det finns ett matställe där som heter Knuts brygga och där kan man äta allt från pizza till nyfångad fisk och den ligger precis vid hamninloppet. E6:an för båtar (mot Smögen) går där utanför också så det är mycket båtar omkring (hmm speciellt mycket norska båtar ;-) )

Åh nu blev jag helt lyrisk (längtar dit)

Vad långt ner den här tråden var. Har inte Flanders gjort någon skandal i helgen?:razz:
            Heeey,sweetie pie!!
            Så godt å se deg igjen!!
            Har du hatt det fint??
            Beklager så mye at jeg ikke har vært med og holdt tråden oppe,-har jo tenkt på at jeg kanskje skulle ha gjort dèt,men ble desverre med tanken.Har vært mye liv inne på Britt Goodwin Fanklubb nå,og bra er jo dèt!!

Comment

Heeey,sweetie pie!!
              Så godt å se deg igjen!!
              Har du hatt det fint??
              Beklager så mye at jeg ikke har vært med og holdt tråden oppe,-har jo tenkt på at jeg kanskje skulle ha gjort dèt,men ble desverre med tanken.Har vært mye liv inne på Britt Goodwin Fanklubb nå,og bra er jo dèt!!
              Heeeej goa xx!! Hoppas att du haft det bra i helgen och att lasangen blev god.

Jag har haft det jättebra och vädret har varit soligt och varmt. Vi var ju på Tjörn och firade midsommar och sen på lördagen så blev det att vi allihop stannade kvar en natt till, så då blev det fest igen på lördagskvällen. Myggen hade också fest.......... på mig, jag har nog lyckats få minst 40 myggbett och det kliar som f-n.
              Last edited by snowflake; 2005-06-26, 22:22.
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Heeeej goa xx!! Hoppas att du haft det bra i helgen och att lasangen blev god.

Jag har haft det jättebra och vädret har varit soligt och varmt. Vi var ju på Tjörn och firade midsommar och sen på lördagen så blev det att vi allihop stannad kvar en natt till, så då blev det fest igen på lördagskvällen. Myggen hade också fest.......... på mig, jag har nog lyckats få minst 40 myggbett och det kliar som f-n.
                Jo,lasagnen smakte alldeles utmerket den,og åt litt for deg også!!He-he!!
                Så bra at du har hatt en fin midtsommer-feiring da,-til tross for masse mygg!! He-he!!Du får prøve å ikke klø altfor mye,selv om jeg vet at det er vanskelig å la være!!;-)

Comment

Jo,lasagnen smakte alldeles utmerket den,og åt litt for deg også!!He-he!!
                  Så bra at du har hatt en fin midtsommer-feiring da,-til tross for masse mygg!! He-he!!Du får prøve å ikke klø altfor mye,selv om jeg vet at det er vanskelig å la være!!;-)
                  Det var bra att du åt för mig också, jag älskar ju lasange ;-) Det är så himla svårt att låta bli att klia. Vaknade i morse av att det kliade på benen så jag höll på att bli galen så jag fick gå upp och ta på xylocain som bedövar.

Var inne en sväng på Flanders hemsida och såg att det inte gick så bra på tävlingen igår, sen skulle han ju vara gästbartender på kvällen, får väl hoppas att han hade kul trots förlusten.

Last edited by snowflake; 2005-06-26, 19:48.

Comment

• Det finns ett coolt nytt foto på huvudpersonen i den här tråden och Britt här http://www.brittfan.tk/

(Från Mikes party, vi har fått bilden av Britt själv)

Comment

• Originally posted by Ronja
                      Det finns ett coolt nytt foto på huvudpersonen i den här tråden och Britt här http://www.brittfan.tk/

(Från Mikes party, vi har fått bilden av Britt själv)
                      Tack Ronja! Du är alltid så snäll och kommer med bilder och länkar!

Comment

• Go´morron! Hoppas ni får en fin och bra dag! Här är det klarblå himmel, solen skiner och det är varmt.

Comment

Åh, vad roligt att se dig igen fastwindow! Blev lite orolig att du gett dig iväg med båten utan att säga trevlig sommar

Du får allt läsa igenom här, det har hänt lite grann i alla fall. Flanders var här inne och skrev och det var ju jättekul!

Varför ska du flänga över till USA igen! Vad jobbar du med?

Sov så gott så ses vi kanske imorgon.
                          Hei jeg har hatt liten tid til og være hær i det siste, fint varmt vær har det også vært..
                          Kona, barn og barnebarn krever og så litt oppmerksomhet i disse tider.
                          Du lurte hva jeg jobbet med..
                          Jeg er egentlig pensjonist.. Jeg pensjonerte meg som 50åring.(planlagt)
                          Da de fleste Skipsverftene i Oslofjorden og langs Svenskekysten ble lagt ned midt på 70tallet, startet jeg et firma..
                          Fokus på Skipsreprasjoner og stålarbeider. Vi hadde hele verden som market..
                          For 15 år siden solgte jeg meg delvis ut av firmaet, og overlot driften til unge friske krefter i firmaet..
                          I dag tar jeg noen jobber som konsulent i firmaet, bare når jeg har lyst og tid..
                          Jeg liker meg best hjemme, stelle litt for min kjære kone og kose (leke med barnebarna).
                          I morgen reiser jeg til Miami.. Skal ombord på et skip der, (en jobb)
                          Dere får kose dere i det fine været og stelle fint med Flanders" på nettet..
                          Da blir det sikkert mye fint og lese når jeg kommer hjem igjen..
                          Ha det fint folkens og stell fint med dem dere er glade i, det er det som betyr alt i denne grusomme verden..
                          Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Originally posted by fastwindow
                            Hei jeg har hatt liten tid til og være hær i det siste, fint varmt vær har det også vært..
                            Kona, barn og barnebarn krever og så litt oppmerksomhet i disse tider.
                            Du lurte hva jeg jobbet med..
                            Jeg er egentlig pensjonist.. Jeg pensjonerte meg som 50åring.(planlagt)
                            Da de fleste Skipsverftene i Oslofjorden og langs Svenskekysten ble lagt ned midt på 70tallet, startet jeg et firma..
                            Fokus på Skipsreprasjoner og stålarbeider. Vi hadde hele verden som market..
                            For 15 år siden solgte jeg meg delvis ut av firmaet, og overlot driften til unge friske krefter i firmaet..
                            I dag tar jeg noen jobber som konsulent i firmaet, bare når jeg har lyst og tid..
                            Jeg liker meg best hjemme, stelle litt for min kjære kone og kose (leke med barnebarna).
                            I morgen reiser jeg til Miami.. Skal ombord på et skip der, (en jobb)
                            Dere får kose dere i det fine været og stelle fint med Flanders" på nettet..
                            Da blir det sikkert mye fint og lese når jeg kommer hjem igjen..
                            Ha det fint folkens og stell fint med dem dere er glade i, det er det som betyr alt i denne grusomme verden..
                            Koselig å få vite litt mer om deg også,Fastwindow!!;-)
                            Og god tur til Miami!!!:smile:

Comment

• Från www.flanders.no

Anders på Budstikka TVFrem til kl 17 tirsdag vil det var et 45minutters program fra Asker og Bærum vsk sin aktivitet som går om og om igjen. Her er jeg en av tre løpere som er filmet. Så hvis du er keen på å se Flanders lage 10m høye vannsøyler så få på tv'n.

Comment

• Godmorron alla flanders diggare,hoppas ni har det bra.
                                Nu är det snart dax för sommar ledigt *längtar*..ska bli så skönt.

Ha det så gött så länge..så syns vi en annan dag *kramis alla goa*DO THE FLANDERS I SOMMAR

Comment

Working...
                                X