Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Brunetten
    Å så bra da;-)
    Åh, någon som är "hemma" här! Kul att se dig Brunetten! Hur har du det?

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Åh, någon som är "hemma" här! Kul att se dig Brunetten! Hur har du det?

;-) Jeg har det toppers takk som fråger har du det bra?
      Man skal ikke mobbe andre "

Comment

Hello! Nu är jag tillbaka igen!
        Heeey,Sweetie Pie!!
        Hvordan har du hatt dèt??-Begynner den solbrente rumpa å gå seg til??He-he!!

Comment

• Originally posted by Brunetten
          ;-) Jeg har det toppers takk som fråger har du det bra?
          Jag har det jättebra men är lite trött efter att ha kommit hem från Skåne. Imorgon åker jag iväg till sommarstugan på Orust och då ska jag vila upp mig ordentligt...... not :razz:
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Ser at fastwindow er inne på forumet her i dag også!!-Kjempekos å se deg!!
            Har du seilt ferdig??Hatt det fint??
            Blir kanskje en båt på oss også i dag..Ikke på samme størrelsen som din,men sikkert grei nok til å ta seg en fisketur med,èn gang i blant!!;-) (Er en plast-jolle av noe slag..;-) )

Comment

• Originally posted by xx24-7
              Heeey,Sweetie Pie!!
              Hvordan har du hatt dèt??-Begynner den solbrente rumpa å gå seg til??He-he!!
              Jag har haft det jättebra. Missade all åska och regn så det var skönt. Var på Harry-tur i Danmark men utan grill-dress, det var för varmt att ha på sig Nu ljög jag ordentligt, jag äger ju inte ens en grill-dress

Min rumpa kliar där det röda och vita möts måste jag säga, annars mår rumpan bra
              Har du fått ordning i köket ännu? Har ni tagit hand om Scorpan ordentligt så han är på gott humör? ;-)

Comment

Jag har det jättebra men är lite trött efter att ha kommit hem från Skåne. Imorgon åker jag iväg till sommarstugan på Orust och då ska jag vila upp mig ordentligt...... not :razz:
                Har du/dere flere sommerstuer??

Comment

Jag har haft det jättebra. Missade all åska och regn så det var skönt. Var på Harry-tur i Danmark men utan grill-dress, det var för varmt att ha på sig Nu ljög jag ordentligt, jag äger ju inte ens en grill-dress

Min rumpa kliar där det röda och vita möts måste jag säga, annars mår rumpan bra
                  Har du fått ordning i köket ännu? Har ni tagit hand om Scorpan ordentligt så han är på gott humör? ;-)

Kos å høre at du har hatt det fint iallefall,til tross for kløende rumpe!!
                  Jo takk,kjøkkenet kommer seg stadig vekk nå..Begynner å bli skikkelig fint..
                  Har absolutt gjort mitt beste for å ta godt hånd om Scorpan ja!!;-)

Comment

Kos å høre at du har hatt det fint iallefall,til tross for kløende rumpe!!
                    Jo takk,kjøkkenet kommer seg stadig vekk nå..Begynner å bli skikkelig fint..
                    Har absolutt gjort mitt beste for å ta godt hånd om Scorpan ja!!;-)
                    Det låter bra att köket blir som du vill ha det! Hmm.... vart har du datorn nu då, vid soffan fortfarande?

Nä, vi har bara en sommarstuga och den ligger på Orust, men vi har varit nere i Skåne och hälsat på en kompis som flyttat dit.

Förresten, på vägen ner till Skåne stannade vi i Laholm och käkade och nu såg jag på Flanders hemsida att han var i Laholm då också......... å inte såg jag honom ;-) :razz:

Bra att du har tagit hand om scorpan, då är han väl på gott humör!!

Fastwindow!! Jag vill också höra hur du haft det?

Comment

• Hei alle sammen i FlanderWorld! Har alle en fin sommerkveld? puss,puss
                      "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Det låter bra att köket blir som du vill ha det! Hmm.... vart har du datorn nu då, vid soffan fortfarande?

Nä, vi har bara en sommarstuga och den ligger på Orust, men vi har varit nere i Skåne och hälsat på en kompis som flyttat dit.

Förresten, på vägen ner till Skåne stannade vi i Laholm och käkade och nu såg jag på Flanders hemsida att han var i Laholm då också......... å inte såg jag honom ;-) :razz:

Bra att du har tagit hand om scorpan, då är han väl på gott humör!!

Fastwindow!! Jag vill också höra hur du haft det?
                        Dataen står desverre fortsatt ved sofaen,men blir fort en ordning på dèt også nå.;-)

Å,oki..Skåne er vel der de snakker så qlt dèt,ja slik som "Nurjan" (Nurcan?) fra BB, bl.a!!??

Så synd at du ikke så Flandersen da,men moro at dere har vært på det samme sted i det minste!!;-)

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                          Hei alle sammen i FlanderWorld! Har alle en fin sommerkveld? puss,puss
                          Kjempefin sommerkveld her i gården,Prettygrl!!!
                          Klem..

Comment

Dataen står desverre fortsatt ved sofaen,men blir fort en ordning på dèt også nå.;-)

Å,oki..Skåne er vel der de snakker så qlt dèt,ja slik som "Nurjan" (Nurcan?) fra BB, bl.a!!??

Så synd at du ikke så Flandersen da,men moro at dere har vært på det samme sted i det minste!!;-)
                            Det stämmer gott. Nulle pratar skånska och jag har så himla svårt att höra vad dom säger.......... å så var det så många skåningar i Skåne så jag blev lite trött i huvudet

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                              Hei alle sammen i FlanderWorld! Har alle en fin sommerkveld? puss,puss
                              Ha en fin sommarkveld du också! När sticker du iväg till Turkiet?

Comment

Ha en fin sommarkveld du också! När sticker du iväg till Turkiet?

Takk,takk jeg stikker i veg om 13 dager lørdag om to veker...
                                "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Working...
                                X