Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjempegod helg til deg,Sweetie pie!!

Comment

• Originally posted by snowflake
      Ronja: He he, du finns ju alltid till hands när jag behöver dig

Originally posted by snowflake
      Hej då allihop! Hoppas ni får en bra helg. Syns på söndag!
      Postar några gamla caps som du kan kolla på när du är tillbaka :-D
      Attached Files

Comment

• Nu är jag tillbaka i civilisationen igen! Vilket drag det var här då.......

Tack Ronja för dom fina bilderna! Hur gör man såna där miniatyrbilder?

Hoppas alla har haft en bra helg och gjort en massa dumheter som ni kan skriva om här sen!

Såg att xx hade varit inne på Flanders hemsida och skrivit. Tack xx för det, lika go och omtänksam som alltid.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Tack Ronja för dom fina bilderna! Hur gör man såna där miniatyrbilder?

Jag bara postar bilderna på det sättet som står i FAQ (Värdelös på att förklara själv :grin: )

Comment

Nu är jag tillbaka i civilisationen igen! Vilket drag det var här då.......

Tack Ronja för dom fina bilderna! Hur gör man såna där miniatyrbilder?

Hoppas alla har haft en bra helg och gjort en massa dumheter som ni kan skriva om här sen!

Såg att xx hade varit inne på Flanders hemsida och skrivit. Tack xx för det, lika go och omtänksam som alltid.

Håper du har hatt en fin helg,sweetie pie!!;-)
            Mange takk for rosen!!

Comment

• Go´morron allihop! Just nu är jag så trött att jag bara vill krypa ner i sängen igen. Ha en bra dag alla nattugglor;-)

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• God morgon alla sammen håper dere får en fin dag:alternat:
                Jærentina

http://kos.diskusjonsforum.no/?mforum=kos

Comment

• Nu är jag hemma igen. Bara onsdag kvar att jobba och sen väntar 5 veckors härlig semester! Just nu har vi 26 grader i Göteborg........... det är vaaaarmt!

Jaerentina! Det är nog bara du och jag som är morgonpigga här;-)

Tittade in på Flanders hemsida och hittade det här:

Grillfest hos PatrickSøndag 3 juli var det duket for årets reunion i Oslo. 10 deltagere og 60 inviterte fant veien til Patricks mamma's hage på Karlsrud. DJ Morten spilte skiver og det var godstemning helt til kl. 03 på natten. Bilder fra festen vil bli lagt ut i løpet av dagen så hang on.

Så vi får väl vänta och se när bilderna dyker upp så vi vet vilka som varit där.
                  Hmm... det står att det var 60 st som var inviterade........ min inbjudan måste ha kommit bort på vägen....... :razz:

Comment

• I väntan på grillfestbilderna får jag väl lägga in några andra på Flanders.

ownloadItem&g2_itemId=382&g2_serialNumber=2" border="0"/>

http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=296&g2_serialNumber

http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=378&g2_serialNumber=1

Last edited by snowflake; 2005-07-04, 21:50.

Comment

I väntan på grillfestbilderna får jag väl lägga in några andra på Flanders.

ownloadItem&g2_itemId=382&g2_serialNumber=2" border="0"/>

http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=296&g2_serialNumber

http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=378&g2_serialNumber=1

Takk snowflake! vet du når de bildene fra grillfesten kommer ut?
                      "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                        Takk snowflake! vet du når de bildene fra grillfesten kommer ut?
                        Heeeej "lilla" födelsedagsbarnet! Har du blivit firad idag?

När det gäller bilderna så vet jag inget annat än det han skrev, att det skulle komma under dagen. Han kanske körde solbrilletricket på grillfesten igår och inte mår så bra idag ;-)

Comment

Heeeej "lilla" födelsedagsbarnet! Har du blivit firad idag?

När det gäller bilderna så vet jag inget annat än det han skrev, att det skulle komma under dagen. Han kanske körde solbrilletricket på grillfesten igår och inte mår så bra idag ;-)
                          Hehe Ja jeg ble firat i går veldig bra oxo hehe, solbrilletricket ja!!! vi får håpe at bildene kommer snart da! puss,puss

Comment

• Har ju glömt att gå in här idag och säga go´morron, så jag får väl göra det nu...

GO´MORRON SVERIGE OCH NORGE! Har vaknat till ännu en kanondag!

Ser att vår födelsedagstjej Pretty har vaknat också, hoppas du har lika fint väder som här. Ja, bilderna kommer väl in i dag kanske, vet inte hur länge effekten av solbrilletricket brukar sitta i, jag har ju aldrig försökt själv ännu :razz: *asg* Men jag lovar att hålla ögonen öppna. *puss tillbaka*

Comment

Har ju glömt att gå in här idag och säga go´morron, så jag får väl göra det nu...

GO´MORRON SVERIGE OCH NORGE! Har vaknat till ännu en kanondag!

Ser att vår födelsedagstjej Pretty har vaknat också, hoppas du har lika fint väder som här. Ja, bilderna kommer väl in i dag kanske, vet inte hur länge effekten av solbrilletricket brukar sitta i, jag har ju aldrig försökt själv ännu :razz: *asg* Men jag lovar att hålla ögonen öppna. *puss tillbaka*

Ja! været er knall!!! det skal bli omlag 26 grader her i dag, så jeg er veldig glad

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                                Ja! været er knall!!! det skal bli omlag 26 grader her i dag, så jeg er veldig glad
                                Då har du samma väder som jag har. Har du sommarlov nu? Bor du långt från havet eller har du något annat ställe som du kan åka till och bada och sola? Själv måste jag tvätta så mycket som möjligt idag så att allt är klart till på fredag. *suck*

Comment

Working...
                                X