Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Prettygrl
    hehe... hvis du tenker så mye blir du gal!!! take it slow... det er bare ett rykte fra en debatt-tråd sjansen for at den er sann, er slim hun tørr da ikke å gjøre noe slikt etter så kort tid... det er jo bare en uke siden de dyrket kjærligheten i en kantine, det sier litt... tror ikke det plutselig er borte... men nå slutter vi å tenke så mye...
    ja, jeg får ta meg en pause før jeg blir helt nerd
    En kald cola hadde gjort seg nå.....men, jeg kommer nok tilbake i løpet av kvelden

Comment

• Originally posted by *Rio*
      ja, jeg får ta meg en pause før jeg blir helt nerd
      En kald cola hadde gjort seg nå.....men, jeg kommer nok tilbake i løpet av kvelden
      hehe ja det fristet faktisk meg oxo skål Rio
      "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Scorpio99
        Allvarligt talat lugna ner er nu...den tråden hänvisade till ett forum liknande detta...så om jag nu skrev att Klas och Elita ska gifta sig så kanske ett annat forum hänvisar till vad jag har skrivit
        vet du en ting... det der satt jeg pris på nå har jeg tatt en slurk cola, så nå er jeg lugn... alt er bare bra med turtelduene takk for råd

Comment

• Ja jag såg Heidi, hon var sig lik tycker jag

Nä, ingenting om Elita

Men nu är det fotboll på tv´n igen...........

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
            Ja jag såg Heidi, hon var sig lik tycker jag

Nä, ingenting om Elita

Men nu är det fotboll på tv´n igen...........
            ok, takk allikevel kos deg i kveld

Comment

• Originally posted by Scorpio99
              Allvarligt talat lugna ner er nu...den tråden hänvisade till ett forum liknande detta...så om jag nu skrev att Klas och Elita ska gifta sig så kanske ett annat forum hänvisar till vad jag har skrivit
              Bra at noen holder hodet kaldt her

Comment

Bra at noen holder hodet kaldt her
                ja, det er det... jeg tror vi tenker fooor mye vi må lugna ned lite

Comment

• Visstnok en som nettopp har pratet med Diaz og han bekrefet at Klas og Elita fortsatt var sammen, så da kan vi legge oss

Comment

Visstnok en som nettopp har pratet med Diaz og han bekrefet at Klas og Elita fortsatt var sammen, så da kan vi legge oss
                    = var det jeg visste ja rio ha en GOOOOOD natt skal på jobb i morgen tidlig skal vaske klær nå hihi... nå kan man slappe av

Comment

• Ville bara Gratulera.............. Norge vann!
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                        Ville bara Gratulera.............. Norge vann!
                        takk for det men dere bør vær stolte for en bra kamp

Comment

Visstnok en som nettopp har pratet med Diaz og han bekrefet at Klas og Elita fortsatt var sammen, så da kan vi legge oss
                          Källa?

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                            Källa?
                            Jag gissar på mrgöteborgare3 (AOTV) efter att ha läst tråd som Alecko skrivit i idag

Comment

• Japp det är han. Läste en annan tråd nu och där skriver han:

"Hm hörde nyss av alecko att dom ännu har en relation... Detta är ett försök att sprida falska rykten.... Och det är straffbart..."

(Tror inte det går att länka till AOTV längre så därför klistrar jag in hans inlägg)

Comment

• Är den här mrgöteborgare3 någon man kan lita på då?

Comment

Working...
                                X