Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by *Rio*
    still going strong
    hihi mabye stronger then strong
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Go´middag folkens..
      I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Originally posted by Prettygrl
        hihi mabye stronger then strong
        jepp, you never know

hun var i hvert fall ikke på noen av bildene fra stureplan i går, så hun har kanskje begynt å prioritere litt annerledes. Etter at hun ble sammen med Klas har hun ikke vært der så mye. Hmmm.....

Sjekket listen over Stureplans heteste single for tiden og hun var ikke en av de

Comment

• Originally posted by *Rio*

Sjekket listen over Stureplans heteste single for tiden og hun var ikke en av de
          Det lover veldig bra. Synes det er så koselig at det går bra for dem.
          Mvh Lizzie

Comment

• Då var det slut på det roliga mellan klas och elita verkar det som.

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?...00000002523099

Comment

• Originally posted by Winston
              Då var det slut på det roliga mellan klas och elita verkar det som.

Det tror jag inte på för ett ögonblick
              Kör hårt,det kan gå
              I morgon kan det vara försent.
              Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Då var det slut på det roliga mellan klas och elita verkar det som.

Den der har jeg vondt for å tro på. Om det nå skulle være slutt med Klas, så tror jeg neppe at hun hadde funnet seg en ny en så snart.
                Dessuten så har vi ikke verken hørt eller sett noe og det har heller ikke blitt skrevet noe, så den tror jeg ikke på.
                Er nok noen som vil spre litt onde rykter så vi fans skal bli urolige.
                Men, vi får gjøre litt research for å finne ut om dette virkelig stemmer.
                Jeg tror fortsatt at de er sammen jeg da........men, det er kanskje en ønsketenkning?? Mike virket jo også litt i tivl da han ble spurt om Klas på hans forum.

Comment

• ja vi hoppas på det bästa. Men så länge klas mår bra så är jag nöjd.

Comment

ja vi hoppas på det bästa. Men så länge klas mår bra så är jag nöjd.
                    Elita er altfor smart til å få hånd i hånd med en ny kille så snart etter ett evt brudd med Klas.
                    Dette må jo være det beste ryktet ever

Klas har det helt sikkert bra og de er helt sikkert fortsatt sammen.

Comment

• Någon svarade att vederbörande precis fått bekräftat att de fortfarande är tillsammans, var det någon här på forumet som svarade?

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                        Någon svarade att vederbörande precis fått bekräftat att de fortfarande är tillsammans, var det någon här på forumet som svarade?
                        Jeg har tipset Aftonbladet. Regner med at de sjekker opp i saken og bringer oss de fakta vi trenger for å sove godt om nettene.
                        Elita er smart, har ikke tro på at hun har gått hand i hand med en ny kille.
                        Hun viste seg jo nesten ikke offentlig med Klas en gang, enda til de var/er sammen.

Comment

• For å sette dette helt på spissen!

Kan Klas ha farget håret sitt litt mørkere?? Rett og slett for å bli litt mer anonym. Alle kjente jo igjen hans blonde lokker

Comment

• tillbax till fillejonkan fråga. Var det nån här som skrev svaret på passagen om att dom var tillsammans?

Comment

• Hvis det er slutt så kan det kanskje henge sammen med at Klas skal til CF i sommer alene.....
                              Nei, nå ble jeg helt forvirret i hodet. Hva skal man tro??
                              Hadde heller håpet på en offentlig kunngjøring om at de er sammen enn at hun har funnet en ny

Comment

• Det var ju bara i en och en halv vecka.

Comment

Working...
                                X