Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Prettygrl
    husker ikke hva det hett, men det var noen her som hadde lagt inn linken se tilbake så finner du den
    det ja...det var fra 22.mai....ikke helt up to date.
    Men, Britt bekreftet sist onsdag at de fortsatt var et par, og hun burde vel vite??

Comment

• Originally posted by snowflake
      Hej på er! Har köpt svenska Se och Hör, men det står ingenting om E och K. Ville bara tala om det. Kramis på er!!

Tusen takk

Comment

• Originally posted by *Rio*
        la oss håpe du har rett....jeg begynner å tvile litt nå
        nei, du må da ikke gjøre det.. hadde det vært slutt, hadde rykten flommet over, og jeg i og med at de så og si satt og sleiket hverandre i ansiktet på kanal;5 greiene... som ikke er lenge siden, har jeg vanskelig for å tror at det er over... hun er ikke dum heller
        "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by snowflake
          Hej på er! Har köpt svenska Se och Hör, men det står ingenting om E och K. Ville bara tala om det. Kramis på er!!
          Nej det står inget om någon BB-deltagare

Comment

det ja...det var fra 22.mai....ikke helt up to date.
            Men, Britt bekreftet sist onsdag at de fortsatt var et par, og hun burde vel vite??
            å var det det? trodde det var ett som var nyere jeg... ja når både britt og Cf, eller hvem det nå var, har bekreftet det... jeg mener britt og elita er jo gode venninner det helt sikkert bra mellom dem... det stod jo ikke noe i se og hør...

Comment

huff, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Hodet mitt sier at det kan stemme, mens hjertet sier noe annet.
              Kan hun være tilbake hos exen?? Eller er dette bare et ondt rykte?
              Litt rart at Elita som er så vár for presse osv. er ute med en ny mann rett etter et evt. brudd med Klas.
              hm... til meg sier det noe annet... exen? han ville jo ikke snakke med henne engang, og hun er ikke så dum at hun kneler for han heller... hvem som helst kan komme med noe slikt, på en debbatt-side... jeg mener o tror at alt er som det skal... men vi får vente å se da, fra evenruelle sladderblader osv... men jeg står forsatt på mitt

Comment

hm... til meg sier det noe annet... exen? han ville jo ikke snakke med henne engang, og hun er ikke så dum at hun kneler for han heller... hvem som helst kan komme med noe slikt, på en debbatt-side... jeg mener o tror at alt er som det skal... men vi får vente å se da, fra evenruelle sladderblader osv... men jeg står forsatt på mitt
                vi får bare vente å se....dette var jo i dag da, så det tar vel noen dager før sladrebladene fanger det opp. Men, kan godt være og jeg håper at de fortsatt har det bra sammen.......skjønt jeg kan godt overta Elita jeg

Comment

vi får bare vente å se....dette var jo i dag da, så det tar vel noen dager før sladrebladene fanger det opp. Men, kan godt være og jeg håper at de fortsatt har det bra sammen.......skjønt jeg kan godt overta Elita jeg
                  Og jeg kan godt ta klas... men tror ikke elita er så dum å gi slipp på han Time will show Og husk; positiv innstilling og optimisme, kommer man lengere med

Comment

Og jeg kan godt ta klas... men tror ikke elita er så dum å gi slipp på han Time will show Og husk; positiv innstilling og optimisme, kommer man lengere med
                    skal ta godt vare på de ordene
                    Krysser fingrene for at det bare et dumme rykter.....vi får tidsnok vite sannheten vil jeg tro

Comment

• Big Brother paret visade sin kärlek öppet

Vad än Big Brother paret Elita och Klas säger om deras relation kunde ingen av gästerna på nattklubben Spybar undgå att se att paret fortfarande har starka känslor för varandra.
                      Last edited by Ronja; 2006-01-06, 18:32.

Comment

skal ta godt vare på de ordene
                        Krysser fingrene for at det bare et dumme rykter.....vi får tidsnok vite sannheten vil jeg tro
                        jepp vi får nok vite hvordan det står til mellom paret

Comment

• [quote=Prettygrl]Big Brother paret visade sin kärlek öppet

Vad än Big Brother paret Elita och Klas säger om deras relation kunde ingen av gästerna på nattklubben Spybar undgå att se att paret fortfarande har starka känslor för varandra.
                          Last edited by Ronja; 2006-01-06, 18:32.

Comment

Nei, dette blir for dumt. De ER fortsatt SAMMEN!!!!
                            ja, det blir det... JA DE ER FORSATT SAMMEN er ikke i tvil engang skal sove godt om nettene jeg hihi... hva skal den pojken gjøre i kveld da?

Comment

ja, det blir det... JA DE ER FORSATT SAMMEN er ikke i tvil engang skal sove godt om nettene jeg hihi... hva skal den pojken gjøre i kveld da?
                              jJeller Klas?? hehe....
                              Sitter å ser på dame landskampen, klønete greier
                              Du da?? Ferie snart?

Comment

jJeller Klas?? hehe....
                                Sitter å ser på dame landskampen, klønete greier
                                Du da?? Ferie snart?
                                hihi jeg mente deg ja... landskamp ja... spennende greier det har hatt ferei en uke allerede jeg har vært i byen i hele dag... shoppet tilo syden-tur skal bare nerde forran datan og slappe heeelt av

Comment

Working...
                                X