Her var det sannelig meg stille
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
what? klas ville aldri gjort noe slikt... neida... folk kommer med det utoligste ryktene...Originally posted by *Rio*Har Klas vært utro mot Elita?? At det er grunnen til at hun er blitt sett med en annen mann??
Ser at noen spekulerer i det på Passagen.se
Herregud!!
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Tror inte det minsta på det som står där. Det här hittade jag blandannat där:Originally posted by *Rio*Har Klas vært utro mot Elita?? At det er grunnen til at hun er blitt sett med en annen mann??
Ser at noen spekulerer i det på Passagen.se
Herregud!!
"elita i Rinkeby centrum, hand i hand med klas och en mörkhårig kille. Klas och killen såg väldigt kära ut"
Comment
-
I følge Britt og Alecko, er de forsatt sammen... og for å være ærlig, så forelsket Klas er i Elita, vil nok han ikke være utro mot henne... han vet hva han mister da, og tro meg, så dum er han ikke
det er nok bare tull alt sammen
Hvis jeg sa at Elita og Klas skal ha baby, hvem ville ha trodd meg? hihi, ingen
Comment
-
Nei tror ikke et dugg på det... haha klas og killen såg veldig kara ut.. haha den var braOriginally posted by RonjaTror inte det minsta på det som står där. Det här hittade jag blandannat där:
"elita i Rinkeby centrum, hand i hand med klas och en mörkhårig kille. Klas och killen såg väldigt kära ut"

den tok kaka... ville noe ha trodd på meg o jeg sa at Elita og Klas skal ha bebis? hehe, ehh... nei
tviler på det du
hahaha
Comment

Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
Comment