Noen nye obervasjoner av vårt kjære par??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Hallå,det har ju varit stor helg här i Svergie och då har man annat att tänka påOriginally posted by *Rio*Er det helt dødt her for tiden?
Ingen breaking news om Elita og Klas?
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Hej Hej! Hoppas att alla har haft en trevligt midsommar, det har iaf jag. Det är väldigt lugnt och skönt härute på landet
. Verkar som det är lite nyhetstorka just nu, men det kommer nog nått nytt snart
. Ska kanske upp till Stockholm på Tisdag och hälsa på min morfar, med lite tur kanske man får syn på Klas och Elita
.
Comment
-
Hello my friendOriginally posted by fillejonkanHej Hej! Hoppas att alla har haft en trevligt midsommar, det har iaf jag. Det är väldigt lugnt och skönt härute på landet
. Verkar som det är lite nyhetstorka just nu, men det kommer nog nått nytt snart
. Ska kanske upp till Stockholm på Tisdag och hälsa på min morfar, med lite tur kanske man får syn på Klas och Elita
.
Du får holde oss oppdatert dersom du skulle treffe noen av de.
Gi oss gjerne en oppdatering fra Alex Schulman dersom du hører på han onsdag.
Comment
-
Rykter!!
Så går ryktene igjen om Klas og Elita.
De skal visstnok IKKE ha feiret midtsommar sammen, og nå går jo selvfølgelig ryktene igjen om at hun har dumpet han.
Dette leste jeg på passagen.se så hvor troverdig det er vet ikke jeg.
Vil tro at Aftonbladet, Expressen osv. vil holde oss oppdatert dersom det skulle være noe nytt.
Ble jo senest 22/6 bekreftet at de fortsatt var sammen.
Syke greier
Comment
-
Jeg må bare le hver gang det er noe på passagen som kommer med "noe nytt" hjelpe meg altsåOriginally posted by *Rio*Så går ryktene igjen om Klas og Elita.
De skal visstnok IKKE ha feiret midtsommar sammen, og nå går jo selvfølgelig ryktene igjen om at hun har dumpet han.
Dette leste jeg på passagen.se så hvor troverdig det er vet ikke jeg.
Vil tro at Aftonbladet, Expressen osv. vil holde oss oppdatert dersom det skulle være noe nytt.
Ble jo senest 22/6 bekreftet at de fortsatt var sammen.
Syke greier
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment

Comment