Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hittade en till "grid-girl" bild av Elita.
    Last edited by Ronja; 2006-01-06, 18:55.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
      Hittade en till "grid-girl" bild av Elita.
      Det kanske finns gamla bilder/film med henne där också? När jag googlade på "Elita Anderstorp STCC" fick jag upp detta:

"05-01-30 Apropå Big Brother: 67 bilder, bl a Elita Löfblad & Lamborghini ...
      05-06-20 Bilder: 213 st från STCCAnderstorp igår, av Håkan Linder, ...
      www.sportbilen.se/film_url.php?go=350 - 112k"

Comment

• Jepp, har för mig att jag sett bilder av henne på den sajten från en bilmässa i Jönköping (innan BB). Hon pratade om det i huset också.

Comment

• "Nakensajt: "STCC hyr in våra tjejer"
          Last edited by Ronja; 2006-01-06, 18:57.

Comment

Jepp, har för mig att jag sett bilder av henne på den sajten från en bilmässa i Jönköping (innan BB). Hon pratade om det i huset också.
            Ok

Comment

• Originally posted by Ronja
              "Nakensajt: "STCC hyr in våra tjejer"

Var inte Elita där för energidrycken Red Devil? Hon har en sån t-shirt på sig iaf. Hon finns dessutom med på en bild under "grid girlz" på deras hemsida:
              http://www.reddevildrinks.com/
              Last edited by Ronja; 2006-01-06, 18:59.

Comment

• Saxat från Flanders gästbok, verkar tillknäppt

Grillparty i Oslo, er det det dere planla inne i huset? Kommer det mange fra BB?Hva med elita og Klas, kan du si noe om dem?

2005-06-26 22:38:46 #64

Anders Foss

Det er vel det som ble planlagt i huset. Kommer en god del bb'r. Elita og Klas må du neste kontakte selv skal du få vite noe om dem. Prøv www.elita.nu
                Last edited by Ronja; 2006-01-06, 19:00.

Comment

• Snart 1000 inlägg nu, får hoppas att det blir lite mer aktivitet här så kanske vi klarar det innan nästa vecka

Comment

Snart 1000 inlägg nu, får hoppas att det blir lite mer aktivitet här så kanske vi klarar det innan nästa vecka
                    Fikk du hørt på Alex Schulman i dag? Noe nytt?

Comment

• Jag hörde på det imorse, inget nytt om Klas och Elita iaf.

Comment

• Ingen som är medlem på CF forum på hans hemsida? Han lär ju svara på våra frågor. skulle vara kul om han kunde skriva lite om vad han och klas gjort under festivalen och under båtturen. Om nu nån har lust att Skriva och fråga honom.

Comment

• *Rio* ställde en fråga för nån vecka sen som fortfarande ej besvarats, verkar som att CF inte är inne och svarar speciellt ofta.

Comment

• Men visst vore det kul om han skriver om festivalen och båtturen. Tror säkert att han kommer göra det också.

Comment

• Slitz mobilbilder

Länk till Elita & Lamborghini Murciélago bilderna (Man måste vara medlem för att kunna se)

http://www.sportbilen.se/film_url2.p...%F6k&x=43&y=14
                              Last edited by Ronja; 2006-01-06, 19:01.

Comment

• Finns två korta videosnuttar av Elita från mars förra året här:

http://www.nattklubb.net/

Dessutom en nyhet som lyckats gå oss obemärkt förbi:

http://www.sessan.squarespace.com/in...ulrkultur.html
                                Last edited by Ronja; 2006-01-06, 19:01.

Comment

Working...
                                X