Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Gammal Slitzbild med text
(februari-mars?)
"Tjejen som just nu ägnar all sin tid åt att förgylla din dumburk heter Elita Löfblad. Hittills har hon jobbat som gogo-dansare i Miami och nyligen blivit fotograferad av tidningen Playboy. För snart tre år sedan orsakade hon telefonkaos på redaktionen efter att ha varit expomodell."Last edited by Ronja; 2006-01-01, 18:34.
Comment
-
Sedan dess har hon varit min favoritOriginally posted by RonjaGammal Slitzbild med text
(februari-mars?)
"Tjejen som just nu ägnar all sin tid åt att förgylla din dumburk heter Elita Löfblad. Hittills har hon jobbat som gogo-dansare i Miami och nyligen blivit fotograferad av tidningen Playboy. För snart tre år sedan orsakade hon telefonkaos på redaktionen efter att ha varit expomodell."
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Originally posted by fillejonkanOk, lyssnade på Schulman precis. Anders Timell var också där, och han flikade in att han lyckats få henne att kläcka ur sig att hon är tillsammans med Klas. Han hade pratat med henne igår på en kändisgolfturnering.
Hihi....så bra! Endelig en bekreftelse fra hovedpersonen selv
Takk for flott informasjon Fillejonkan
Comment
-
Bilder av Elita på Stureplan....Dennis var også der.
Litt rart at Klas ikke er med. Skjems hun av å ta han med på sånne steder??
Men, ikke sikkert han hadde lyst heller. Ikke vet jeg.
Ser at mange spekulerer i at han tok toget tilbake til Karlstad.
Kanskje han tok toget til Solna....er det ikke der de oppholder seg??
Comment
-
Rio och Pretty det är dax nu!Originally posted by *Rio*I dag er det den 22. juni.....hint, hint
Kanskje på tide med ett

Jag förstod hinten Rio!;-) ......... men jag kom ju på en sak.... vi vet ju inte om dom är ihop eller inte. Vem ska pussa vem? :razz:
Jag hänger här ett tag och ser vad som händer.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment

Comment