Originally posted by snowflake
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
du får tro hva du vil... men om hun ikke hadde de samme følelsene for han som han har i henne, hadde hun ikke tilbragt så mye tid sammen... synes vi skal slippe disse teoriene om deres forhold... dety eneste vi kan gjøre er å vente på en nyhet, eller noe sopm sier oss hvardan de ligger ann i forhold til hverandre... vi vet da ingen verdens ting om hva de føler eller ikke føler, vi vet heller ikke hvor eller hvem hun bor sammen med... elita og klas tar tiden til hjelp, verken de eller vi vet hvor dette fører
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
-
ja, klas er nok fortfarende "into" elita, men om hun ikke føler det sammen, tviler jeg på at de hadde vært så mye sammen som folk har obsetrvert...Originally posted by tojjaAtt Klas är stört förälskad i Elita är helt klart men jag tror inte hon känner exakt samma sak för han,men hon gillar han väldigt mycket det tror jag därimot.
Vem vet det kanske mot alla odds kan funka mellan dom om dom nu ger det en chans:smile:
Comment
-
Vi får se vad som händer i framtiden. Men jag tror inte att Elita är kär i Klas utan bara vill vara kompis med honom (tror inte att Anders svammlar där för dom är verkligen från två olika världar), men det är min personliga åsikt och du tror kanske att hon är kär i honom och det är din personliga åsikt som jag också respekterar. Vi får väl se om dom är ett par i framtiden.Originally posted by Prettygrlja, klas er nok fortfarende "into" elita, men om hun ikke føler det sammen, tviler jeg på at de hadde vært så mye sammen som folk har obsetrvert...
Förresten hur gick det med din profilbild?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Jepp vi får se... de eneste som vet noe er elita og klas selv... så vi får se hva fremtiden bringer for de toOriginally posted by snowflakeVi får se vad som händer i framtiden. Men jag tror inte att Elita är kär i Klas utan bara vill vara kompis med honom (tror inte att Anders svammlar där för dom är verkligen från två olika världar), men det är min personliga åsikt och du tror kanske att hon är kär i honom och det är din personliga åsikt som jag också respekterar. Vi får väl se om dom är ett par i framtiden.
holder på med profilbildet
så vi får se...
Comment
-
Originally posted by snowflakeVi får se vad som händer i framtiden. Men jag tror inte att Elita är kär i Klas utan bara vill vara kompis med honom (tror inte att Anders svammlar där för dom är verkligen från två olika världar), men det är min personliga åsikt och du tror kanske att hon är kär i honom och det är din personliga åsikt som jag också respekterar. Vi får väl se om dom är ett par i framtiden.
fra to verdener?? Ja, men så var det det med fordommer da?
Elita er jo ikke byjente hun heller. Hun og Klas hadde akkuratt samme oppvekst, så jeg tror ikke kontrastene er så store.
Og ja, Klas har vanket på Stureplan han også.
Comment
-
haha, nice one rioOriginally posted by *Rio*fra to verdener?? Ja, men så var det det med fordommer da?
Elita er jo ikke byjente hun heller. Hun og Klas hadde akkuratt samme oppvekst, så jeg tror ikke kontrastene er så store.
ser ikke noen kontraster jeg heller... de har begge vokst opp "uteneom" bylivet, begge er på stureplan, er kjent i media... klas ble jo godt kjent da han ble kåret til årets bartender i 2004
de er jo ment to be
Comment
-
Vad Flanders menade med två olika världar var att Elita har tillbringat några år på "inneställen" i Stockholm medans Klas tillbringat sin tid på ställen i Karlstad och gärna dricker öl med sina kompisar där.Originally posted by *Rio*fra to verdener?? Ja, men så var det det med fordommer da?
Elita vill vara bland jetsets men jag tror inte att Klas känner sig så hemma i såna kretsar alls, han verkar mer gilla att festa med sina kompisar hemma.
Elita sa till honom att om han kom hem till henne på fest så fick han absolut inte har t-shirt under skjortan....
Men som jag sa innan, personligen tror jag inte Elita är kär i Klas men tycker väldigt mycket om honom som kompis........ men det är min personliga åsikt
Varför Klas varit på Stureplan är för att han varit med i BB........ och är X-kändis precis som andra blivit på grund av BB. Men vi får väl se vad framtiden visar....... antingen blir dom ihop eller så rinner det ut i sanden, det vet bara dom två hur det blir.
Sorry! Det var inte meningen att skriva såhär i er fanklubb, här var ju meningen att det skulle vara bra stämning..... sorry igen
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Klas var oberservert på Stureplan FØR han gikk inn i BB huset.Originally posted by snowflakeVad Flanders menade med två olika världar var att Elita har tillbringat några år på "inneställen" i Stockholm medans Klas tillbringat sin tid på ställen i Karlstad och gärna dricker öl med sina kompisar där.
Elita vill vara bland jetsets men jag tror inte att Klas känner sig så hemma i såna kretsar alls, han verkar mer gilla att festa med sina kompisar hemma.
Elita sa till honom att om han kom hem till henne på fest så fick han absolut inte har t-shirt under skjortan....
Men som jag sa innan, personligen tror jag inte Elita är kär i Klas men tycker väldigt mycket om honom som kompis........ men det är min personliga åsikt
Varför Klas varit på Stureplan är för att han varit med i BB........ och är X-kändis precis som andra blivit på grund av BB. Men vi får väl se vad framtiden visar....... antingen blir dom ihop eller så rinner det ut i sanden, det vet bara dom två hur det blir.
Sorry! Det var inte meningen att skriva såhär i er fanklubb, här var ju meningen att det skulle vara bra stämning..... sorry igen
Dessuten har jo Elita sagt at hun nå ønsker å roe ned festingen litt og heller få seg mann og barn. Da er kom kanskje Klas inn i bildet på rett tidspunkt.
Comment
-
Ja seff, alle har ulike syn på ting... nå skal ikke jeg sitte å si at det jeg tror er det rette, men ommman tenker realistisk, så vet vi ingenting om hvordan ting ligger ann mellom de to... jeg på den andre siden er positiv og håper og tror at de er på vei til noe fint...Originally posted by snowflakeVad Flanders menade med två olika världar var att Elita har tillbringat några år på "inneställen" i Stockholm medans Klas tillbringat sin tid på ställen i Karlstad och gärna dricker öl med sina kompisar där.
Comment
-
Originally posted by *Rio*Klas var oberservert på Stureplan FØR han gikk inn i BB huset.
Dessuten har jo Elita sagt at hun nå ønsker å roe ned festingen litt og heller få seg mann og barn. Da er kom kanskje Klas inn i bildet på rett tidspunkt.
Ja, man vet aldrig 
Ska vi slå vad? Om dom bevisligen är ihop 22 juni (1 mån från att BB tog slut) så lovar jag dig att ge dig en stor puss här mitt i forumet och är dom inte ihop så får du ge mig en stor puss *lol*
Comment
-
Originally posted by *Rio*Klas var oberservert på Stureplan FØR han gikk inn i BB huset.
Ja, man vet aldrig 
Ska vi slå vad? Om dom bevisligen är ihop 22 juni (1 mån från att BB tog slut) så lovar jag dig att ge dig en stor puss här mitt i forumet och är dom inte ihop så får du ge mig en stor puss trots att vi är från två världar, Norge och Sverige *lol*
Comment
-
I promise you! Du må gi meg en STOR pussOriginally posted by snowflake
Ja, man vet aldrig 
Ska vi slå vad? Om dom bevisligen är ihop 22 juni (1 mån från att BB tog slut) så lovar jag dig att ge dig en stor puss här mitt i forumet och är dom inte ihop så får du ge mig en stor puss trots att vi är från två världar, Norge och Sverige *lol*
I like
Comment
-
nettopp, det at han var på stureplan før hadde ingenting med bb å gjøre... som du selv sier så har jeg oxo hørt det at elita vil trappe ned på frikking, og heller tenke på framtiden, og hva den bringer... og siden hun har uttalt seg om at hun ønsker seg en liten prins og en liten prinsesse, hun kan kose med og kjøpe coole klær til så er vel klas den rettOriginally posted by *Rio*Klas var oberservert på Stureplan FØR han gikk inn i BB huset.
han er jo rene kongen selv
hihi tenk så fine barn de får...
Comment

Comment