Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tojja
    En bild har jag från där
    Tack (Acrobat Reader krånglade för mig så jag lyckades inte kika på innehållet i fredagsnumret)

Comment

• Ingen som holder liv her i kveld??

Comment

• Må holde liv i tråden så vi ikke mister den

Comment

• Originally posted by *Rio*
          Må holde liv i tråden så vi ikke mister den
          Hehe.. kanvære lurt det
          "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Bra initiativ!

Comment

• Noe nytt i dag da??

Comment

• Originally posted by *Rio*
                Noe nytt i dag da??
                Ikke som jeg har fått med meg nej men skal gjøre litt research skal oppdatere deg om jeg finner noe

Comment

• Har gått gjennom alle bildene på stureplan fra før helgen og i helgen ingen bilder av Elita der... Det går nedover med festingen hennes, det merkes Hun er vel opptatt med Klas tenker jeg

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                    Har gått gjennom alle bildene på stureplan fra før helgen og i helgen ingen bilder av Elita der... Det går nedover med festingen hennes, det merkes Hun er vel opptatt med Klas tenker jeg
                    Hope so

Comment

• Vet ni vem som arrangerar barturnén för Klas... är det Brinkenstierna eller? Kan man inte söka efter Brinkenstiernas hemsida och se vad Klas har för sig? Fast ni kanske redan har funderat på det.......

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                        Vet ni vem som arrangerar barturnén för Klas... är det Brinkenstierna eller? Kan man inte söka efter Brinkenstiernas hemsida och se vad Klas har för sig? Fast ni kanske redan har funderat på det.......

Brinken har nog lagt barturnén på hyllan läste jag för ett tag sedan,så med han är det inte i år
                        Kör hårt,det kan gå
                        I morgon kan det vara försent.
                        Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
                          Brinken har nog lagt barturnén på hyllan läste jag för ett tag sedan,så med han är det inte i år
                          Jag var ute och kollade lite och du har rätt han har inte hand om det alls. Verkar som att hans företag blivit uppköpt. Är det ingen som vet vem som har hand om bokningarna för BB-deltagarnas barturné?
                          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                            Jag var ute och kollade lite och du har rätt han har inte hand om det alls. Verkar som att hans företag blivit uppköpt. Är det ingen som vet vem som har hand om bokningarna för BB-deltagarnas barturné?
                            Jag tror inte det finns någon stor organiserad turné (bland svenskarna)utan att de flesta kör sitt eget race.

De här har Adam och lite "gamla" BB-deltagare i sitt stall

http://www.starsmediagroup.se/nyheter.htm
                            Last edited by Ronja; 2005-06-20, 18:00.

Comment

• Adam som för övrigt klarade av att cykla vätternrundan på 18 timmar (30 mil) nyligen, grattis Adam!

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                                Adam som för övrigt klarade av att cykla vätternrundan på 18 timmar (30 mil) nyligen, grattis Adam!
                                Jaha, då kan inte ha sitta på en vecka då
                                Kör hårt,det kan gå
                                I morgon kan det vara försent.
                                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Working...
                                X