Originally posted by tojja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Vet ni vem som arrangerar barturnén för Klas... är det Brinkenstierna eller? Kan man inte söka efter Brinkenstiernas hemsida och se vad Klas har för sig? Fast ni kanske redan har funderat på det.......
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Brinken har nog lagt barturnén på hyllan läste jag för ett tag sedan,så med han är det inte i årOriginally posted by snowflakeVet ni vem som arrangerar barturnén för Klas... är det Brinkenstierna eller? Kan man inte söka efter Brinkenstiernas hemsida och se vad Klas har för sig? Fast ni kanske redan har funderat på det.......

Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Jag var ute och kollade lite och du har rätt han har inte hand om det alls. Verkar som att hans företag blivit uppköpt. Är det ingen som vet vem som har hand om bokningarna för BB-deltagarnas barturné?Originally posted by tojjaBrinken har nog lagt barturnén på hyllan läste jag för ett tag sedan,så med han är det inte i år
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Jag tror inte det finns någon stor organiserad turné (bland svenskarna)utan att de flesta kör sitt eget race.Originally posted by snowflakeJag var ute och kollade lite och du har rätt han har inte hand om det alls. Verkar som att hans företag blivit uppköpt. Är det ingen som vet vem som har hand om bokningarna för BB-deltagarnas barturné?
De här har Adam och lite "gamla" BB-deltagare i sitt stall
http://www.starsmediagroup.se/nyheter.htmLast edited by Ronja; 2005-06-20, 18:00.
Comment
-
Jaha, då kan inte ha sitta på en vecka dåOriginally posted by fillejonkanAdam som för övrigt klarade av att cykla vätternrundan på 18 timmar (30 mil) nyligen, grattis Adam!
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment

Comment