Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by *Rio*
    I promise you! Du må gi meg en STOR puss I like
    hihi... jeg vil oxo være med...
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Originally posted by Prettygrl
      hihi... jeg vil oxo være med...
      seff...You're in

Comment

Klas var oberservert på Stureplan FØR han gikk inn i BB huset.
        Dessuten har jo Elita sagt at hun nå ønsker å roe ned festingen litt og heller få seg mann og barn. Da er kom kanskje Klas inn i bildet på rett tidspunkt.
        Visset jag inte heller. (Mycket jag får reda på här idag.:smile: )

Länk?

Bild?
        No coward soul is mine

Comment

seff...You're in
          Jeiiii woho... hihi jeg tenker i hvertfall positvt for dem

Comment

Originally posted by Darla

Länk?

Bild?
            det er mye man får kjennskap til her ja

Comment

Vi får ha en grupp-puss, oavsett om jag eller ni har rätt, den 22 juni!!!! Så koseligt (hoppas jag stavar rätt )

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake
                Vi får ha en grupp-puss, oavsett om jag eller ni har rätt, den 22 juni!!!! Så koseligt (hoppas jag stavar rätt )

ja vi får ha det... uansett hvem som vinner jepp du stavet rett,) flinkesen:=

Comment

Originally posted by Darla

Länk?

Bild?

Sorry! Det er Klas som har sagt det selv inne i huset.
                  Han og Elita hadde også en lang samtale om fremtidig forhold, giftermål og barn.

Comment

Sorry! Det er Klas som har sagt det selv inne i huset.
                    Han og Elita hadde også en lang samtale om fremtidig forhold, giftermål og barn.
                    vet du i hvilken måned i huset de snakket om det? eventuelt dato/dag?

Comment

Er ikke helt sikker. Men, det var etter at Aylar hadde vært der inne om jeg ikke husker helt feil.

Comment

Här var det mycket underhållningsmateriell vill jag mena.. :smile:
                        I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Jag hörde att dom skämtade om giftemål någon gång när dom satt i soffan och det där med barn var i ett annat avsnitt när Elita sa att hon någon gång i framtiden ville ha en liten flicka som hon kunde köpa häftiga kläder till, men dom kanske pratade allvar vid något annat tillfälle.
                          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Er ikke helt sikker. Men, det var etter at Aylar hadde vært der inne om jeg ikke husker helt feil.
                            ok takkk... det eneste jeg fikke med meg meg var at klas ville om ti pår være tobarnspappa... og elita ønsket seg en liten prins og en prinsesse... så søtt) hih

Comment

Jag hörde att dom skämtade om giftemål någon gång när dom satt i soffan och det där med barn var i ett annat avsnitt när Elita sa att hon någon gång i framtiden ville ha en liten flicka som hon kunde köpa coola kläder till, men dom kanske pratade allvar vid något annat tillfälle, hade ju inte liven ju

Comment

Originally posted by snowflake
                                Vad Flanders menade med två olika världar var att Elita har tillbringat några år på "inneställen" i Stockholm medans Klas tillbringat sin tid på ställen i Karlstad och gärna dricker öl med sina kompisar där.

Elita vill vara bland jetsets men jag tror inte att Klas känner sig så hemma i såna kretsar alls, han verkar mer gilla att festa med sina kompisar hemma.
                                Elita sa till honom att om han kom hem till henne på fest så fick han absolut inte har t-shirt under skjortan....
                                Men som jag sa innan, personligen tror jag inte Elita är kär i Klas men tycker väldigt mycket om honom som kompis........ men det är min personliga åsikt

Varför Klas varit på Stureplan är för att han varit med i BB........ och är X-kändis precis som andra blivit på grund av BB. Men vi får väl se vad framtiden visar....... antingen blir dom ihop eller så rinner det ut i sanden, det vet bara dom två hur det blir.
                                Sorry! Det var inte meningen att skriva såhär i er fanklubb, här var ju meningen att det skulle vara bra stämning..... sorry igen

Nu kanske jag blir utslängd ur min egen klubb, men jag håller i stora stycken med Snowflake här. De ÄR faktiskt från två skilda världar. I alla fall ur ett svenskt perspektiv. Det går liksom inte att förneka. Klas är född på en värmländsk bondgård och har förutom Tina dokusåpahistoriens kanske bredaste dialekt. Elita är en typisk Stockholmsbrud med allt vad det innebär (och här generaliserar vi inte... nej, oooh, nej. ) och är ovanpå det en av Stureplans flitigaste minglare.

Om det inte hade varit för att jag under BB observerat hur de under nätterna i sin ensamhet var mot varandra (inte lika snuskigt som det låter ) skulle jag inte gett dem ens en promilles chans utanför huset. Så är det bara. MEN, det jag såg där av framför allt Elitas sätt mot Klas fick mig på andra tankar. Hennes beteende mot honom då de var själva tydde många gånger på att hon verkligen har starka känslor för honom.

Jag tror definitivt de har en chans som par. Så långt kan jag sträcka mig. Sen hur stor den är......? Tja. För mig känns det som om allt i stort sett beror på hur mycket Elita kan överse med att Klas i alla fall inte på pappret är hennes drömprins. Jag gillar på många sätt Elita, det är inte det, men hon är onekligen fortfarande rätt ung och osäker. Vad andra tycker och tror om henne, rykte, utseende, kändisskap, coolhet verkar i hennes värld otroligt viktigt och frågan är hur väl Klas passar in i den mallen. Kommer hon följa tanke eller känsla...? Vi får se.
                                Last edited by Darla; 2005-06-01, 20:29.
                                No coward soul is mine

Comment

Working...
                                X