Originally posted by Ronja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Jeg tror det er litt bevisst at Elita og Klas ikke opptrer sammen enda.
Litt tidlig enda. Sikkert en grunn til at de ikke har vært på Stureplan sammen.
Solna er vel litt mer skjermet enn hva Stockholm er.
Klas holdt seg jo med vilje borte fra pressen. De kommer sikkert til å opptre sammen utover sommeren.
De skal vel snart på semester sammen?
Ser ingen grunn til at de ikke fortsatt er sammen, selv om hun var alene i Västerås.
Comment
-
Tror ikke det stemmer helt. Tina og Annicka er jo i Oslo denne helgen.Originally posted by fillejonkanNu i helgen skulle det ju vara någon sorts deltagarträff, har det framkommit vilka som kommer?
Men, jeg vet ikke...... Pressen kommer nok neppe til å være til stede.
Comment
-
Du har ett stort poeng... jeg hadde heller ikke ville gjort det så tidlig i et forhold...Originally posted by *Rio*Jeg tror det er litt bevisst at Elita og Klas ikke opptrer sammen enda.
Litt tidlig enda. Sikkert en grunn til at de ikke har vært på Stureplan sammen.
Solna er vel litt mer skjermet enn hva Stockholm er.
Klas holdt seg jo med vilje borte fra pressen. De kommer sikkert til å opptre sammen utover sommeren.
De skal vel snart på semester sammen?
Ser ingen grunn til at de ikke fortsatt er sammen, selv om hun var alene i Västerås.
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Therese og Flanders er oxo til oslo denne helgen... i følge han selv så...Originally posted by *Rio*Tror ikke det stemmer helt. Tina og Annicka er jo i Oslo denne helgen.
Men, jeg vet ikke...... Pressen kommer nok neppe til å være til stede.
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
kanskje det?? Jeg holder på å dø av ikke å få vite noe.Originally posted by fillejonkanhmmm kanske Dennis Hanna Klas Elita Annika Alecko
Nå vet vi jo at Dennis og Hannah snart er samboer. Men, det må da finnes
noen som vet noe om Elita og Klas, eller hva??
Jeg ser ikke bort fra at de bor sammen allerede, men at de holder seg bevisst unna pressen når de er sammen. Elita sier jo heller aldri noe direkte om Klas i sine intervjuer...
Comment

Comment