Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Millou
    Ja...lite skillnad att leva i huset sammen och i verkliga livet med allt vad det innebär....var o en av dom ser i alla fall glada ut på bilder som är nytagna
    Ja, det er sant. I hvert fall Klas, han ser veldig nøyd ut. Har ikke sett noe av Elita på lenge.
    Men, det viktigste er at de begge er lykkelige og at de fortsatt er venner.
    For det vi vet kan de være samboere allerede

Comment

Ja...lite skillnad att leva i huset sammen och i verkliga livet med allt vad det innebär....var o en av dom ser i alla fall glada ut på bilder som är nytagna
      Hej Millou! Kom tidningen ut den här veckan eller förra veckan?

Comment

• Originally posted by *Rio*
        Men, det viktigste er at de begge er lykkelige og at de fortsatt er venner.
        Håller med

Comment

• Originally posted by Ronja
          Hej Millou! Kom tidningen ut den här veckan eller förra veckan?

Den kom ut i dag i handeln...jag fick den igår i postlådan

Comment

Den kom ut i dag i handeln...jag fick den igår i postlådan
            Ok, tack

Comment

• Så skal man virkelig tro på det? man vet jo hvordan aviser og blader vrir og vrenger på uttalelser... I og med at de stadig vekk blir observert sammen, så vet jeg ikke helt jeg for min del er en sann optimist men jeg står på det jeg tror til det kommer en reportasje eller noe om at det "VIRKELIG" er over mellom dem.Det er jo en stooor overgang fra å leve sammen i et hus i tre måneder fra og komme ute i den stooore verden. Men mange har jo klart nettopp dette Det er jo sannelig ikke lett om dagene å vite hva man skal tro på heller. Jeg mener, noen dager etter finale-festen, skrev jo aftonbladet at klas ble dumpa,mens expressen skrev at de ville flytte sammen. Så kom den reportasjen om deres "hete" møte på Spybar Noen hevder at det er slutt,mens andre stadig ser dem hand i hand i stockholm, enten det er på mobilhandel, en tur i parken eller om det er lunsj på Lisa(eller var det Lise?) i hvertfall... jeg aner ikke hva jeg skal tro... noen andre som er litt enige?

Dette skrev Leocot i en annen tråd for noen minutter siden:

" Klas och Elita ses titt som tätt inne på Elgiganten på kungsgatan i stockholm Klas har inhandlat en sony ericsson 750i. senast var de inne å letade mobil till Elita hand i hand! so sweet!!!"

En sak jag läste på ett annat forum...kunde inte låta bli att klistra in det här Har inte butiksbiträdena tystnadsplikt
              Last edited by Prettygrl; 2005-07-05, 23:32.
              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Denna vecka har Hänt Extra en bild o text på Elita o Sofia från Paradise Hotel...det stod att dom var bästisar nu och hade en massa jobb på gång som va hemligt och att Sofia ville ha en söndagspojkvän och Elita höll med...väldigt kryptiskt skrivet
                hmm tror inte att du läste hela artikeln, här är den iaf. Intervjun är gjord samma dag som Elita sa att hon var tillsammans med Klas. För övrigt vet vi att fuffens=klas, så jag tror att millou feltolkat artikeln en hel del. Står heller inget om att elita skulle vilja ha en söndagspojkvän.
                Last edited by Ronja; 2006-01-02, 22:52.

Comment

• Inget nytt från Schulman imorse förresten, mest snack om Lenny Kravitz.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                    hmm tror inte att du läste hela artikeln, här är den iaf. Intervjun är gjord samma dag som Elita sa att hon var tillsammans med Klas. För övrigt vet vi att fuffens=klas, så jag tror att millou feltolkat artikeln en hel del. Står heller inget om att elita skulle vilja ha en söndagspojkvän.
                    Det var godt å få oppklart det. Synes absolutt at det var en positiv artikkel. Det er nok Klas hun mener når hun nevner fuffens-greiene.
                    Mvh Lizzie

Comment

Hva skulle vi gjort uten deg Fjonkan? Du er helt sjef

Comment

Hördu, du...jag skrev att Sofia ville ha söndagspojkvän och hur tolkar du fuffens= Klas va har du för belägg för de...jag tolkar ingenting i den artikeln...jag skrev att den va kryptisk eller hur????...dessutom tycker jag inte att detta va nåt viktigt för mig utan la in en upplysning om artikeln.

Comment

Hördu, du...jag skrev att Sofia ville ha söndagspojkvän och hur tolkar du fuffens= Klas va har du för belägg för de...jag tolkar ingenting i den artikeln...jag skrev att den va kryptisk eller hur????...dessutom tycker jag inte att detta va nåt viktigt för mig utan la in en upplysning om artikeln.
                          Sorry att jag lät lite hård, men du skrev också att Elita höll med. Klas och Elita kallade sitt hånglande för fuffens. Är jättetacksam för att du kommer med tips och nästa gång lovar jag att vara snällare.

Comment

Sorry att jag lät lite hård, men du skrev också att Elita höll med. Klas och Elita kallade sitt hånglande för fuffens. Är jättetacksam för att du kommer med tips och nästa gång lovar jag att vara snällare.
                            Godtages;-)

Comment

I Loooooooooove you!!!! puss puss
                              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Elita är borta en månad nu (förmodligen i Las Vegas) kolla http://www.nattklubb.net (det är jag som är Jake)

Comment

Working...
                                X