Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Prettygrl
    Takk snowflake semester er skjønnt har hatt i snart tre uker nå
    Och ändå har du en härlig Turkietresa framför dig!!! Hmm inte alls avundsjuk............. ;-)

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by *Rio*
      Flanders.....hehe :-P
      He he ....... rätt svar!! Men det fattades en person eller? Såg du mitt svar? Jag missar ju honom när han kommer till Göteborg, visst är det tråkigt.

Läste lite snabbt i Hänt extra och jag måste säga att Elita var väldigt kryptisk i sitt uttalande så ge inte upp hoppet och det Flanders svarade kändes som att han inte fick säga hur det låg till mellan K och E! (Men säg bara inte att Flanders inte talar sanning för det gör han, han säger så mycket han får);-)

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
        Och ändå har du en härlig Turkietresa framför dig!!! Hmm inte alls avundsjuk............. ;-)

Ja, det ser jeg virkelig fram til hehe skal tenke på deg når jeg er der... sende en hilsen inne her til deg oxo
        "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

He he ....... rätt svar!! Men det fattades en person eller? Såg du mitt svar? Jag missar ju honom när han kommer till Göteborg, visst är det tråkigt.

Läste lite snabbt i Hänt extra och jag måste säga att Elita var väldigt kryptisk i sitt uttalande så ge inte upp hoppet och det Flanders svarade kändes som att han inte fick säga hur det låg till mellan K och E! (Men säg bara inte att Flanders inte talar sanning för det gör han, han säger så mycket han får);-)

Neida, du må ikke ta alt seriøst av det jeg sier om Flanders. Han er en ok kille.
          Elita og Klas.....de lever sitt liv og jeg lever mitt

Comment

• Originally posted by Prettygrl
            Ja, det ser jeg virkelig fram til hehe skal tenke på deg når jeg er der... sende en hilsen inne her til deg oxo
            Ja!!!! Om du kommer åt internet så får du allt sända en hälsning!!! Jag kommer att titta in här kanske en gång i veckan.

Comment

Neida, du må ikke ta alt seriøst av det jeg sier om Flanders. Han er en ok kille.
              Elita og Klas.....de lever sitt liv og jeg lever mitt
              Tack för det!!! Då är vi på samma nivå och kan "kriga" med glimten i ögat ;-) Och jag kan få lite kramar och pussar ibland fast jag inte tycker samma som dig!!!

Comment

Tack för det!!! Då är vi på samma nivå och kan "kriga" med glimten i ögat ;-) Och jag kan få lite kramar och pussar ibland fast jag inte tycker samma som dig!!!

Selvfølgelig....du skal få så mange pussar og kramar du bare vil

Comment

Selvfølgelig....du skal få så mange pussar og kramar du bare vil
                  *pustar ut* Då är jag väldigt nöjd! *big smile*

Comment

Ja!!!! Om du kommer åt internet så får du allt sända en hälsning!!! Jag kommer att titta in här kanske en gång i veckan.
                    Jepp, internett på hotellet mitt skal sende masse hilsener til alle sammen
                    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• En av Elita's bestisser skal visstnok være med i en eller annen reality serie som spilles inn i Mexico. Var visst Elita som overtalte henne til å være med.
                      Natasha tror jeg hun het. Exen til Moore fotograf Bingo Rimér.....
                      Elita's argument for å være med i en reality serie var at det ga mye nye jobber i ettertid.....hun har kanskje rett.

Comment

En av Elita's bestisser skal visstnok være med i en eller annen reality serie som spilles inn i Mexico. Var visst Elita som overtalte henne til å være med.
                        Natasha tror jeg hun het. Exen til Moore fotograf Bingo Rimér.....
                        Elita's argument for å være med i en reality serie var at det ga mye nye jobber i ettertid.....hun har kanskje rett.
                        Var har du hört /läst det? *nyfiken*

Comment

• Originally posted by Ronja
                          Go´morron Ronja! Jag läste som hastigast i AB att Natascha (Bingos ex) ska sätta fart på nästa säsongs Paradise hotell.........

Comment

• Originally posted by Ronja
                            Tror det var på Aftonbladet

Comment

Tror det var på Aftonbladet
                              Jag hittade artikeln här
                              http://www.expressen.se/index.jsp?a=400288

Comment

Go´morron Ronja! Jag läste som hastigast i AB att Natascha (Bingos ex) ska sätta fart på nästa säsongs Paradise hotell.........

Godmorgon

Comment

Working...
                                X