Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    Jepp, du har rett. Det var der jeg også leste det.
    Sorry

Comment

• *Rio*: du som är reggad på CF:s fanclub. Varför inte starta en tråd om hur Klas och CF haft det på quarten och hans besök i allmännhet? Verkar som CF inte varit inne där på ett tag men han lär väl dyka upp och skriva efter quarten om en tråd är startad.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
        *Rio*: du som är reggad på CF:s fanclub. Varför inte starta en tråd om hur Klas och CF haft det på quarten och hans besök i allmännhet? Verkar som CF inte varit inne där på ett tag men han lär väl dyka upp och skriva efter quarten om en tråd är startad.
        Ja, det kan jeg gjøre

-og nå var det gjort Nå får vi bare vente å se om han svarer.
        Last edited by *Rio*; 2005-07-07, 14:00.

Comment

• Bra.

Comment

• Her va det lungt gitt ikke noe nytt om K og E vel?
            "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
              Her va det lungt gitt ikke noe nytt om K og E vel?
              Det var ingenting i Se och Hör denna veckan i alla fall.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                Det var ingenting i Se och Hör denna veckan i alla fall.

Nei ikke til oss heller
                "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• På söndag kanske det kommer lite nyheter, nya "såpafolket" i expressen kommer då, och hon som skriver den artikeln sa att hon skulle försöka ta reda på hur det ligger till. Men betvivlar att det kommer stå något, dels är ju Klas och Elita väldigt förtegna, dels är de båda utomlands.

Comment

• Någon som har bra tips på en födelsedagspresent till en som fyller 21? Lite OT men har vart lite segt härinne idag.

Comment

Någon som har bra tips på en födelsedagspresent till en som fyller 21? Lite OT men har vart lite segt härinne idag.
                      Tjej eller kille?

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Kille

Comment

Kille
                          Hmm... det är alltid svårt att hitta på någonting till en kille tycker jag. Kan jag få fundera tills imorgon?

Comment

• Jepp, tjejer kan man ju alltid dra till med något smycke eller något. Just nu lutar det väl åt att jag köper en ölhatt på buttericks. Kan vänta med att köpa presenten tills du funderat klart, bor ändå mitt inne i stan så jag behöver inte planera.
                            Last edited by fillejonkan; 2005-07-08, 00:57.

Comment

• Har lite skvaller iaf. Är någon på lunarstorms BB-forum som påstår att hennes kompis träffat Elita och Klas i Stockholm denna veckan och dessutom tagit kort.

Comment

Har lite skvaller iaf. Är någon på lunarstorms BB-forum som påstår att hennes kompis träffat Elita och Klas i Stockholm denna veckan och dessutom tagit kort.
                                hmmm.....litt rart....er ikke han på Quarten da sammen med CF?
                                Skulle ikke Elita til USA??

Men, ingenting er bedre enn at de er sett sammen denne uken
                                Håper han legger ut kortet på nettet

Comment

Working...
                                X