Originally posted by *Rio*
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Från chatt idag (http://www.dagbladet.no/kultur/2005/07/15/437515.html)
Da jeg var i BB-huset snakket jeg veldig lite med Elita. Vi kom ikke godt overens der inne. På utsiden har jeg møtt henne en gang, vi har kun et proffesjonelt "forhold".
Hilsen AYLARLast edited by Ronja; 2006-01-02, 23:20.
Comment
-
He-he!!Er vel ikke såå rart at ikke Aylar kom godt overens med Elita,med tanke på oppdraget hennes!!Originally posted by Ronja
Last edited by Ronja; 2006-01-05, 00:14.
Comment
-
God morgen alle sammen.
Mange bilder fra gårsdagen er lagt ut på nettet. Skal si det var mange småjenter som hang rundt Klas, og det så faktisk ut så han likte det også.
For håpe at Elita ikke er altfor sjalu, for mange av de jentene så riktig så klare ut. Forhåpentligvis klarte Klas og motstå fristelsene.....men, for det jeg vet så er han singel og da er jo alt lov.
Tro om han er tilbake i Karlstad i dag og på BMB ??Last edited by *Rio*; 2005-07-16, 09:46.
Comment
-
Godmorgon *Rio*Originally posted by *Rio*God morgen alle sammen.
Mange bilder fra gårsdagen er lagt ut på nettet. Skal si det var mange småjenter som hang rundt Klas, og det så faktisk ut så han likte det også.
For håpe at Elita ikke er altfor sjalu, for mange av de jentene så riktig så klare ut. Forhåpentligvis klarte Klas og motstå fristelsene.....men, for det jeg vet så er han singel og da er jo alt lov.
Tro om han er tilbake i Karlstad i dag og på BMB ??
Jag har postat bilderna i Klas-tråden
Comment
-
hvorfor skulle han være singel? tviler på¨at elita finner småjenter som en trussel...Originally posted by *Rio*God morgen alle sammen.
Tro om han er tilbake i Karlstad i dag og på BMB ??
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment

Comment