två till
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Ok! Jag tänkte väl det, har aldrig hört att hon skulle ha varit med i porrfilmer så jag blev lite förvånad.
Och nu ser jag vad ni brukar titta på för tv-program sent på nätterna?
:razz:
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Jag har inte ens Viasat:razz: men det skrevs om det en hel del på aotv under BB tiden;-)Originally posted by snowflakeOk! Jag tänkte väl det, har aldrig hört att hon skulle ha varit med i porrfilmer så jag blev lite förvånad.
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Hun har ikke vært med i porrfilmer, men på introen.Originally posted by snowflakeOk! Jag tänkte väl det, har aldrig hört att hon skulle ha varit med i porrfilmer så jag blev lite förvånad.
Hvilket rykte skulle Sessan få da??
Comment
-
He he ........ okej då, det lät trovärdigt :razz:Originally posted by tojjaJag har inte ens Viasat:razz: men det skrevs om det en hel del på aotv under BB tiden;-)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Hej Rio! Kul att se dig! Har du ferie nu eller? Hmm... vågar inte svara på det sista du skrev :razz:Originally posted by *Rio*Hun har ikke vært med i porrfilmer, men på introen.
Hvilket rykte skulle Sessan få da??
Comment
-
Jag har haft två veckors semester och har haft det jättebra. Nu sista veckan kunde det ju varit mer sol förstås, men har haft kompisar ute i sommarstugan så det har varit kul ändå. Ska sticka iväg igen senare i eftermiddag, väntar bara på att tvätten ska torka. :razz:Originally posted by *Rio*Hei
Nei, har ikke ferie enda. Skal til Stockholm i august, da blir det ferie for meg.
Du da? Hatt en fin sommer?
Hur länge ska du vara i Stockholm?
Comment
-
Nä det är faktist santOriginally posted by piopioKan ju du bara säga för att verka vara oskyldig din filur.. ;-) :razz:
men jag har canal digital i stället;-)
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment

Comment