Originally posted by *Rio*
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Vart har du hört det här?Originally posted by *Rio*Til dere som måtte lure:
Dennis, Hannah = usikre til Britt's fest.
Elita, Klas = kommer ikke. Elita feirer egen bursdag på fredag.
CF= kommer trolig ikke.
Lite tråkigt att Hannah och Dennis inte är tillsammans tycker jag (fast det hör ju inte till den här tråden förstås he he)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Litt inside information you knowOriginally posted by snowflakeVart har du hört det här?
Lite tråkigt att Hannah och Dennis inte är tillsammans tycker jag (fast det hör ju inte till den här tråden förstås he he)
Det med CF og Klas vet jeg ikke om stemmer, men Elita kommer ikke. Dennis og Hannah kom kanskje.
Klas kommer vel ikke siden Elita ikke skal, og dermed gidder ikke CF heller
Ja, litt synd med Dennis og Hannah, men kanskje de prøver igjen...
Comment
-
Är det Mike du pratat med igen?Originally posted by *Rio*Litt inside information you know
Det med CF og Klas vet jeg ikke om stemmer, men Elita kommer ikke. Dennis og Hannah kom kanskje.
Klas kommer vel ikke siden Elita ikke skal, og dermed gidder ikke CF heller
Ja, litt synd med Dennis og Hannah, men kanskje de prøver igjen...

Så som du flirtar ................ varför är du inte i OT-tråden?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
OK! Hur har det gått med Micke från Farmen? :-POriginally posted by RonjaI artikeln om Britts fest står det att Hannah och Dennis är osäkra och att Elita inte kommer
Comment
-
Men vad skriver han då, är ju jättenyfiken? :-P (oj detta är nog OT..... sorry Rio)Originally posted by Ronja
Vi har växlat flera PM idag men jag fattar fortfarande inte var han fått ifrån att jag bangat en dejt 
Comment
-
Neeeeeej sluta inte! Det är bara trevligt...........Originally posted by *Rio*Hmmm....maybe
Mike er en bra mann!
Flørter jeg?? Skal slutte.....jeg lover
Så det är Mike som har sagt detta?
Comment
-
Ikke være så nyfiken nåOriginally posted by snowflakeNeeeeeej sluta inte! Det är bara trevligt...........
Så det är Mike som har sagt detta?

Men, nå må jeg faktisk legge meg. Skal på jobb 05.00 i morgen.
Håper vi kan møtes her i morgen kanskje
Comment
-
Å Rio din stackare. Ska du upp så tidigt imorgon trots att det är söndag?Originally posted by *Rio*Ikke være så nyfiken nå

Men, nå må jeg faktisk legge meg. Skal på jobb 05.00 i morgen.
Håper vi kan møtes her i morgen kanskje

Sov så gott och vi ses imorgon!
Comment

Comment