Bilder från Café Opera och köket
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
hm... så roligt daOriginally posted by fillejonkanJepp, det har han. Det har hans kompis sagt i BMB:s gäsbok, även Tina har sagt det. Han bor i Elitas gamla lägenhet.
bor elita der oxo eller? hihi
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Hei på era!!!
Jeg var inne på Schlagerbar på BMB og fant noe om Elita og Klas... Det er tydeligvis bare ironisk sladder men, jeg synes det var litt morsomt allikevel
enjoy
"Klas och Elita är i las vegas för att gifta sig. Robin ska vara ringbärare och utklädd som en annan ringbärare nämligen Frodo. Elita har legolas stuket och klas har inspirerats av Gimli. Dessa uppgifter kommer från en kompis kompis som har en bror som har en syster som dejtar en snubbe och hans lillebror jobbar på arlanda där dom satt och diskutera detta över kaffe och kanelbullar innan flyget till amerikat."Last edited by Ronja; 2006-01-06, 17:17.
Comment
-
Tro va du vill... jeg fant nettopp dette på mingel.se/klotter:Originally posted by wyzElita är nog inte intresserad av ett seriöst förhållande med Klas
Tror dom bara är KK
-Elita er fortsatt ihop med Klas. Amir Amor er en venn som hun festet sammen med på Gotland. Hun ble sett sammen med Klas i sist uke.....lørdag tror jeg det var.
Comment

Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
Comment