Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    Sorry, jag glömde att jag postat här Nu har jag specialstuderat bilderna och tror inte heller att någon är Elita
    Nu har du fått mig att studera playboybilder med förstoringsglas i flera minuter
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Nu har du fått mig att studera playboybilder med förstoringsglas i flera minuter
      Det är gamla bilder på Elita som är nypublicerade...stod ju om det i tidningen....Elita var tydligen inte så gammal där

Comment

• Originally posted by Scorpio99
        Det är gamla bilder på Elita som är nypublicerade...stod ju om det i tidningen....Elita var tydligen inte så gammal där
        Men hade Elita blå och mindre ögon när hon var yngre? Scorpan du kan få långa mitt förstoringsglas om du vill
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Men hade Elita blå och mindre ögon när hon var yngre? Scorpan du kan få långa mitt förstoringsglas om du vill
          Hmmm...varför skulle playboy gå ut med bilder med hennes namn om det inte är det.....de har väl tillräckligt med tjejer att välja på...ögonen kan man fixa med kontaktlinser eller i en dator.

Comment

Hmmm...varför skulle playboy gå ut med bilder med hennes namn om det inte är det.....de har väl tillräckligt med tjejer att välja på...ögonen kan man fixa med kontaktlinser eller i en dator.
            Man kanske skulle köpa tidningen imorgon....och förstoringsglas...hmmm fast inte samtidigt...

Comment

Men det är ju flera svenska tjejer som är med i Playboy detta numret. Enligt expressen är det dessa som är med :

De andra svenska kvinnorna som viker ut sig i månadens Playboy är Jessica Oakley, Alexandra Andersson, Lisa Mårtensson, Simone Cronestrand, Cindy Paulsson, Louise Henziger, Rebekah Johansson och Emma Johansson.

Jag antar att du tänker köpa Playboy i studiesyfte

Comment

• Det här är bilderna på Elita

Comment

• tojja postade tidigare i tråden:

.................................................. .................................................. ...........

Comment

• Rebekah i Playboy
                    Last edited by Ronja; 2005-12-30, 18:30.

Comment

• Originally posted by Magic26
                      Det här är bilderna på Elita

Nu börjar det likna något. Ja det här är Elita det kan t o m jag se utan förstoringsglas.

Att tvätta bilen är väl inget jobb för en prinsessa (obs skämtar)

Comment

Nu börjar det likna något. Ja det här är Elita det kan t o m jag se utan förstoringsglas.

Att tvätta bilen är väl inget jobb för en prinsessa (obs skämtar)
                        Bilden längst till höger i Expressen var alltså Elita

Comment

Dom tog bilderna förra året 2004
                          Kör hårt,det kan gå
                          I morgon kan det vara försent.
                          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Om gårdagens

PLAYBOY PÅ STURECOMPAGNIET (Från www.stureplan.se)

http://www.stureplan.se/images/artic...15870fc8a0.jpg
                            Last edited by Ronja; 2005-12-30, 18:28.

Comment

• Skvaller från nyaste Frida..

Elitas nya kille

Det är slut mellan Big Brother-Elita Löfblad och Big Brother-pojkvännen Klas Andersén.

Men Elita deppar inte för det - De senaste veckorna har hon festat hårt som den nya singelkvinna hon är och raggat både till höger och vänster. Det senaste ryktet är att hon numera är tillsammans med den rosenkindade Stureplanskillen Filip tegnér.
                              I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Originally posted by piopio
                                Elitas nya kille

Det är slut mellan Big Brother-Elita Löfblad och Big Brother-pojkvännen Klas Andersén.

Men Elita deppar inte för det - De senaste veckorna har hon festat hårt som den nya singelkvinna hon är och raggat både till höger och vänster. Det senaste ryktet är att hon numera är tillsammans med den rosenkindade Stureplanskillen Filip tegnér.
                                Nu har jag inte varit med på väldigt länge när det gäller dom där, men hade inte Elita nån annan gubbe utanför husets väggar när hon var inne som hon ansåg sig ha extrema plikter med? Och var Elita & Klas nånsin ihop?
                                -

Comment

Working...
                                X