Originally posted by TMM
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Jag tycker det är lite småskumt faktiskt.Originally posted by piopioingen som vet.. Ingen som vet.. *småtrallar*
Även om jag tror att det finns en del här om nog är uppdaterade med det senaste därifrån. Det är nog mycket kring deras historia jag missat nämligen.
-
Comment
-
Tycker det är mycket kring Elita och hennes uttalanden, hennes leverne och tid i huset som är skumt.. Ena dagen bodde hon där och var med han, andra dagen var hon bostadslös och singel osv..Originally posted by TMMJag tycker det är lite småskumt faktiskt.
Även om jag tror att det finns en del här om nog är uppdaterade med det senaste därifrån. Det är nog mycket kring deras historia jag missat nämligen.
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Jo hon hade sitt ex när hon var i huset som hon inte var riktigt färdig medOriginally posted by TMMNu har jag inte varit med på väldigt länge när det gäller dom där, men hade inte Elita nån annan gubbe utanför husets väggar när hon var inne som hon ansåg sig ha extrema plikter med? Och var Elita & Klas nånsin ihop?
Comment
-
Senaste notisen om E och K (Postades här 24/8)Originally posted by TMMJag tycker det är lite småskumt faktiskt.
Fån veckans Hänt Extra:
"Om det är på eller av mellan Elita och hennes BigBrother-kärlek Klas vet hon nog inte ens själv. Kanske därför hon inte valde något kändistätt Stureplanshak utan inte allt för heta yngretonårseldoradot Heron City i förorten Skärholmenför en romantisk träff. Där trodde hon kanske att de skulle kunna gulla inkognito bland junkfoodrestaurangerna. Men vi har ögon överallt"
Comment
-
Hälsar hon på i Skåne vet jag en perfekt ort som hon kan gulla på om hon vill. Här verkar inte finnas en käft förutom dunderkrillan och mina föräldrar som känner till Big Brother.Originally posted by RonjaSenaste notisen om E och K (Postades här 24/8)
Fån veckans Hänt Extra:
"Om det är på eller av mellan Elita och hennes BigBrother-kärlek Klas vet hon nog inte ens själv. Kanske därför hon inte valde något kändistätt Stureplanshak utan inte allt för heta yngretonårseldoradot Heron City i förorten Skärholmenför en romantisk träff. Där trodde hon kanske att de skulle kunna gulla inkognito bland junkfoodrestaurangerna. Men vi har ögon överallt"
-
Comment
-
Og Filip Tegner er sammen med en som heter Marie ett eller annet.....Originally posted by piopioElitas nya kille
Det är slut mellan Big Brother-Elita Löfblad och Big Brother-pojkvännen Klas Andersén.
Men Elita deppar inte för det - De senaste veckorna har hon festat hårt som den nya singelkvinna hon är och raggat både till höger och vänster. Det senaste ryktet är att hon numera är tillsammans med den rosenkindade Stureplanskillen Filip tegnér.
Han er i hvert fall ikke sammen med Elita... slutt med Klas eller ei.
Comment
-
Dette tror jeg ikke på i det hele tatt... De skriver dette bare fordi de ikke har noe annet å skrive... de burde passe opp på hvilke rykter de setter ut... et annet bb-par fra norsk bb, saksøkte se og hør
det vil man jo ikke bli... saksøkt that is
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Det er da en viss forskjell på det med Rodney& Anette.. De var da et par offentlig.Originally posted by PrettygrlDette tror jeg ikke på i det hele tatt... De skriver dette bare fordi de ikke har noe annet å skrive... de burde passe opp på hvilke rykter de setter ut... et annet bb-par fra norsk bb, saksøkte se og hør
det vil man jo ikke bli... saksøkt that is
Med E & K. Som par" er de som "Gud".. Alle har hørt om Gud men ingen har settn..
Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.
Comment

Comment