Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by TMM
    Nu har jag inte varit med på väldigt länge när det gäller dom där, men hade inte Elita nån annan gubbe utanför husets väggar när hon var inne som hon ansåg sig ha extrema plikter med? Och var Elita & Klas nånsin ihop?
    ingen som vet.. Ingen som vet.. *småtrallar*
    I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Originally posted by piopio
      ingen som vet.. Ingen som vet.. *småtrallar*
      Jag tycker det är lite småskumt faktiskt. Även om jag tror att det finns en del här om nog är uppdaterade med det senaste därifrån. Det är nog mycket kring deras historia jag missat nämligen.
      -

Comment

Jag tycker det är lite småskumt faktiskt. Även om jag tror att det finns en del här om nog är uppdaterade med det senaste därifrån. Det är nog mycket kring deras historia jag missat nämligen.
        Tycker det är mycket kring Elita och hennes uttalanden, hennes leverne och tid i huset som är skumt.. Ena dagen bodde hon där och var med han, andra dagen var hon bostadslös och singel osv..
        I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Från Playboyfesten i natt

http://www.stureplan.se/images/artic...cd11468212.jpg
          Last edited by Ronja; 2005-12-30, 18:26.

Comment

• Och jag tycker det är bra för Klas skull...

Comment

Nu har jag inte varit med på väldigt länge när det gäller dom där, men hade inte Elita nån annan gubbe utanför husets väggar när hon var inne som hon ansåg sig ha extrema plikter med? Och var Elita & Klas nånsin ihop?
              Jo hon hade sitt ex när hon var i huset som hon inte var riktigt färdig med

Comment

Senaste notisen om E och K (Postades här 24/8)

Fån veckans Hänt Extra:

"Om det är på eller av mellan Elita och hennes BigBrother-kärlek Klas vet hon nog inte ens själv. Kanske därför hon inte valde något kändistätt Stureplanshak utan inte allt för heta yngretonårseldoradot Heron City i förorten Skärholmenför en romantisk träff. Där trodde hon kanske att de skulle kunna gulla inkognito bland junkfoodrestaurangerna. Men vi har ögon överallt"

Comment

• Originally posted by Ronja
                  Senaste notisen om E och K (Postades här 24/8)

Fån veckans Hänt Extra:

"Om det är på eller av mellan Elita och hennes BigBrother-kärlek Klas vet hon nog inte ens själv. Kanske därför hon inte valde något kändistätt Stureplanshak utan inte allt för heta yngretonårseldoradot Heron City i förorten Skärholmenför en romantisk träff. Där trodde hon kanske att de skulle kunna gulla inkognito bland junkfoodrestaurangerna. Men vi har ögon överallt"
                  Hälsar hon på i Skåne vet jag en perfekt ort som hon kan gulla på om hon vill. Här verkar inte finnas en käft förutom dunderkrillan och mina föräldrar som känner till Big Brother.
                  -

Comment

• Originally posted by piopio
                    Elitas nya kille

Det är slut mellan Big Brother-Elita Löfblad och Big Brother-pojkvännen Klas Andersén.

Men Elita deppar inte för det - De senaste veckorna har hon festat hårt som den nya singelkvinna hon är och raggat både till höger och vänster. Det senaste ryktet är att hon numera är tillsammans med den rosenkindade Stureplanskillen Filip tegnér.
                    Og Filip Tegner er sammen med en som heter Marie ett eller annet.....
                    Han er i hvert fall ikke sammen med Elita... slutt med Klas eller ei.

Comment

• Og Filip Tegner er sammen med en som heter Marie ett eller annet.....

Hur vet du det?

Comment

• Dette tror jeg ikke på i det hele tatt... De skriver dette bare fordi de ikke har noe annet å skrive... de burde passe opp på hvilke rykter de setter ut... et annet bb-par fra norsk bb, saksøkte se og hør det vil man jo ikke bli... saksøkt that is
                        "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                          Dette tror jeg ikke på i det hele tatt... De skriver dette bare fordi de ikke har noe annet å skrive... de burde passe opp på hvilke rykter de setter ut... et annet bb-par fra norsk bb, saksøkte se og hør det vil man jo ikke bli... saksøkt that is
                          Det er da en viss forskjell på det med Rodney& Anette.. De var da et par offentlig.
                          Med E & K. Som par" er de som "Gud".. Alle har hørt om Gud men ingen har settn..
                          Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• La de ner klas fanclub eller? inte för att jag var där , men har inte sett den på ett tag?

Comment

• Originally posted by LeCot
                              La de ner klas fanclub eller? inte för att jag var där , men har inte sett den på ett tag?
                              Nei den er der den altid har vært..
                              Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Er det helt dødt her eller??

Comment

Working...
                                X