Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LeCot
    nope.....de vill ha brukernavn och password.....men hittar inte länken till den sidan.....drit samma....må pröve en annen dag......nu sova..... .....gla midsommar till alla..... .....
    Hm..Jeg la jo inn lenken til deg..www.brittfan.tk

Okei..Sov godt da..Nattinatt

Comment

nope.....de vill ha brukernavn och password.....men hittar inte länken till den sidan.....drit samma....må pröve en annen dag......nu sova..... .....gla midsommar till alla..... .....
      Okay,prøv igjen snart da!!!

Kos og klem til deg også!!!

Comment

Godnatt Vi ses på Brittforumet en annan dag

Comment

• Emma-Maria
          Attached Files

Comment

• go afton gott folk. Hoppas att midsommarfirandet har skett under någorlunda ordnade former. ;-) :smile:

Comment

• Originally posted by Ronja
              Emma-Maria
              Emma-maria ja.....synd att hon lämnade huset efter 30 dagar....jag tror det var 30 dagar iaf.....

Comment

Emma-maria ja.....synd att hon lämnade huset efter 30 dagar....jag tror det var 30 dagar iaf.....
                Det stämmer bra det,jag håller med dej att det var synd att hon lämnade programet så tidigt.
                Hon var helt klart sevärd i huset ,jag hade Elin och Emma-Maria som mina favoriter med Peter som en outsiders det året.
                Men det var inget fel att Ulrica vann heller för hon var väldigt rolig och värdig vinnare med.
                Kör hårt,det kan gå
                I morgon kan det vara försent.
                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
                  Det stämmer bra det,jag håller med dej att det var synd att hon lämnade programet så tidigt.
                  Hon var helt klart sevärd i huset ,jag hade Elin och Emma-Maria som mina favoriter med Peter som en outsiders det året.
                  Men det var inget fel att Ulrica vann heller för hon var väldigt rolig och värdig vinnare med.
                  jo visst var ullis en värdig vinnare....även om jag som bekant väldigt gärna sett kitty som slutsegrare i Big Brother 2002 :smile:

Comment

• Originally posted by tojja
                    Jag hade inte liven 2002 Hade du/ni det?

Comment

jag hade liven 2002.....2004 och 2005..... :smile:

Comment

• 2003 var jag i stort sett bostadslös.....därav ingen live..... :smile:

Comment

jag hade liven 2002.....2004 och 2005.....
                          Jag har haft 2003,2004 och 2005. Men det är så många som säger att 2002 har varit den bästa säsongen så jag skulle gärna velat följa den 24/7 :-D

Comment

Jag har haft liven alla år även 2000,men då hade jag det bara på nätet och det var gratis .Från 2002 har jag haft Canaldigital och har följt det slaviskt:razz: .
                            2002 kommer att gå till historien som tidernas bästa dokusåpa utan att någon ens kommer i närheten.
                            Kör hårt,det kan gå

Comment

Jag har haft 2003,2004 och 2005. Men det är så många som säger att 2002 har varit den bästa säsongen så jag skulle gärna velat följa den 24/7 :-D
                              Ja på den tiden så var det live också,utan en massa censur som dom hade detta år.
                              Och det var två stycken DC ,plus att man kunde komma in i sovrummen,det är ju där som dom ofta hade sina snack i år . Man missade missade en massa snack för dom i produktionen var sega som nötter i år.
                              Kör hårt,det kan gå

Comment

• Go´morron LeCot! Såg att din tråd hade ramlat ner så jag lyfter upp den med en kopp kaffe och fint väder här hos oss i Gbg. Hoppas din helg var bra!

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Working...
                                X