Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har fler fina bilder på kitty Sätter in dem senare. ;-) Just dessa bilderna har jag tagit från kitty and the Ks hemsida.
    Last edited by LeCot; 2005-08-04, 12:14.

Comment

• Bild 1. Två grymma tjejer .....Bild 2. Villa medusa stefan hälsar på ....Bild 3. Elvis ??
      Attached Files

Comment

• oops, höll på att glömma. Det blir tyvärr inget Kitty and the K på göteborgskalaset

Comment

• puttar upp tråden litta.

Comment

• Go Lörda Folk´s

Comment

• Go´midda till dig LeCot.. :smile:
              I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Originally posted by LeCot
                Go Lörda Folk´s
                Det samma säger jag till dej,ha en bra lördag:razz:
                Kör hårt,det kan gå
                I morgon kan det vara försent.
                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Norsk artikel med tre år på nacken

"Jazzbabe fra Big Brother

Av Harald Sommerseth, 06.05.2002 14:59
                  Hun blir kalt prinsessen av svensk vokaljazz. Og hun sies å være en av de mest sexy jazz-sangerinnene i verden.

Viktoria Tolstoy sies å være en av de mest sexy jazzsangerinnene i verden. Hun har gjort stor sukess med sine fire plater og blitt internasjonal yndling.

I Sverige er hun en yndling, rett og slett. Viktoria Tolstoy er vant til å skape oppmerksomhet rundt seg selv. Ikke bare i musikalsk sammenheng, men også som yndet TV-gjest. Som Big Brother-vertinne i Sverige fikk hun mye medieoppmerksomhet da hun giftet seg med en av deltakerne etter konkurransen. Slik blir det oppstyr av.

Han var 40 og hun var 26. Først dementerte de forholdet, men så...
                  – Mina känslor för Per växte fram under programmets gång. Jag kände en attraktion rätt snart, men fattade inte vad det var först. Sen åt vi en middag när han hade åkt ut, och så växte det fram därifrån, fortalte Viktoria dengang. I dag er paret gift.

Publikumsyndling
                  Viktoria slo igjennom som 19-åring med suksessalbumet «Smile, Love and Spices». Kritikerne og publikum hyllet hennes sangstemme og utstråling, og hun ble raskt akseptert i jazzkretser. I 1997 spilte hun inn albumet «White Russian» på det legendariske jazz-labelet Blue Note, som første svenske jazzmusiker. Året etter var hun i Norge for første gang, og siden har hun kommet hit hvert år. Hennes siste plate, «Blame It On My Youth», kom i april i fjor på EMI/Kaza og er regnet som hennes beste.

Comment

• Originally posted by Ronja
                    Norsk artikel med tre år på nacken

"Jazzbabe fra Big Brother

Av Harald Sommerseth, 06.05.2002 14:59
                    Hun blir kalt prinsessen av svensk vokaljazz. Og hun sies å være en av de mest sexy jazz-sangerinnene i verden.

Viktoria Tolstoy sies å være en av de mest sexy jazzsangerinnene i verden. Hun har gjort stor sukess med sine fire plater og blitt internasjonal yndling.

I Sverige er hun en yndling, rett og slett. Viktoria Tolstoy er vant til å skape oppmerksomhet rundt seg selv. Ikke bare i musikalsk sammenheng, men også som yndet TV-gjest. Som Big Brother-vertinne i Sverige fikk hun mye medieoppmerksomhet da hun giftet seg med en av deltakerne etter konkurransen. Slik blir det oppstyr av.

Han var 40 og hun var 26. Først dementerte de forholdet, men så...
                    – Mina känslor för Per växte fram under programmets gång. Jag kände en attraktion rätt snart, men fattade inte vad det var först. Sen åt vi en middag när han hade åkt ut, och så växte det fram därifrån, fortalte Viktoria dengang. I dag er paret gift.

Publikumsyndling
                    Viktoria slo igjennom som 19-åring med suksessalbumet «Smile, Love and Spices». Kritikerne og publikum hyllet hennes sangstemme og utstråling, og hun ble raskt akseptert i jazzkretser. I 1997 spilte hun inn albumet «White Russian» på det legendariske jazz-labelet Blue Note, som første svenske jazzmusiker. Året etter var hun i Norge for første gang, og siden har hun kommet hit hvert år. Hennes siste plate, «Blame It On My Youth», kom i april i fjor på EMI/Kaza og er regnet som hennes beste.

Minns hur förvånad jag blev när de två blev ett par . Per var ju inte direkt Victorias favorit medans han var i huset. Men som vi alla vet...kärlekens vägar är outgrundliga.
                    Attached Files
                    Last edited by LeCot; 2005-08-09, 19:21.

Comment

• 1.Utsikt FRÅN McDrive.... 2.Fans 3. Efterfest ??? 4. Dan efter ??
                      Attached Files

Comment

• Här en bild från när vickan och per gifte sej.
                        Attached Files

Comment

• puttar.

Comment

• Kommer ihåg utskällningarna man fick på forumet 2004 när man hade mage att påstå att oliviers och linas förhållande var en fars och aldrig skulle hålla. Kommer ihåg när forumet gick i rosa skimmer då oliven och lina förlovade sej i huset och och jag hade den ännu sämre smaken enligt vissa att reagera med lätt illamående ....ja jisses. Och nu ska oliven stämma lina....where did all the love go ??
                            Attached Files
                            Last edited by LeCot; 2005-08-15, 19:52.

Comment

• Originally posted by LeCot
                              Kommer ihåg utskällningarna man fick på forumet 2004 när man hade mage att påstå att oliviers och linas förhållande var en fars och aldrig skulle hålla. Kommer ihåg när forumet gick i rosa skimmer då oliven och lina förlovade sej i huset och och jag hade den ännu sämre smaken enligt vissa att reagera med lätt illamående ....ja jisses. Och nu ska oliven stämma lina....where did all the love go ??
                              Hej Cotten! Kul att se dig igen Låter som du hade det tufft 2004..... också Själv fattar jag inte vad tjejer ser hos Oliven eller så har jag taskig smak

Jag tror att Sverker Olofsson hjälpte Lina och dumpade "loven" i soptunnan

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Hej Snowflake ! Kul att se dej med Ja jag fattar inte hur folk kunde gå på olivens och linas uppvisning på den tiden

Comment

Working...
                                X