Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LeCot
    Ja eller hur....
    hadde jeg vært E og K, vill jeg kanskje vurdert å saksøke aftonbladet... eller se og hør, for den saks skyld... Et bb-par her i norge, gjorde det og fikk erstatning. Norske se og hør hadde skrevet i en artikkel at det var slutt mellom de to, noe det ikke var... de hadde flyttet sammen... det sier litt da
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
      hadde jeg vært E og K, vill jeg kanskje vurdert å saksøke aftonbladet... eller se og hør, for den saks skyld... Et bb-par her i norge, gjorde det og fikk erstatning. Norske se og hør hadde skrevet i en artikkel at det var slutt mellom de to, noe det ikke var... de hadde flyttet sammen... det sier litt da
      Håller med dej....är så trött på kvällstidningar som sprider elaka rykten om folk...hoppas de stämmer AB-blaskan.

Comment

Håller med dej....är så trött på kvällstidningar som sprider elaka rykten om folk...hoppas de stämmer AB-blaskan.
        ja ikke sant... hoppas jeg oxo...
        "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Ett exempel på ulricas humor.....
          Attached Files

Comment

Ett exempel på ulricas humor.....
            E hon go eller .................. vill bara krama om henne

Undrar om hon fortfarande gillar att snacka svengelska när hon har druckit
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake

Det gör hon garanterat..... .....fasen va kul det var att ha liven på den tiden, det fanns ju inget som kunde stoppa ullis när det var fest....

Comment

• Inte bara Tina som var duktig i köket.....
                Attached Files

Comment

• "Utdrag ur Ullis första bikt".........."Kitty är den enda jag inte riktigt kommer överens med"
                  .....Och sen blev de vänner och allierade i vått och torrt.......Tänk vad det "första intrycket" kan ställa till det för oss....Vi kan på bråkdelen av en sekund kanske för evigt avfärda människor som vi kunde älska så som oss själva.

Comment

Var hittar du alla dina goa avaterer egentligen....de är juh hur grymma som helst.....*avis*

Comment

• Då får jag väl lägga in mitt inlägg här istället. Snacka om att vara trött, skriver att jag inte gillar Elita i Elitas fanklubb-tråd *rodnar bara jag tänker på det* Förstår att Pretty undrade vad jag gjorde där *gapskrattar*

Hmm...du vet vad jag tycker om Elita så jag vinkar inte tillbaka.... men jag säger go´natt gulliga LeCot . Jag får ju gå in här och säga det eftersom ingen är inne hos Flanders ikväll och du är härinne. Så Natti Natti din nattuggla och tack för nostalgitrippen med Ulrika *asg*

Last edited by snowflake; 2005-06-09, 22:54.
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Då får jag väl lägga in mitt inlägg här istället. Snacka om att vara trött, skriver att jag inte gillar Elita i Elitas fanklubb-tråd *rodnar bara jag tänker på det* Förstår att Pretty undrade vad jag gjorde där *gapskrattar*

Hmm...du vet vad jag tycker om Elita så jag vinkar inte tillbaka.... men jag säger go´natt gulliga LeCot . Jag får ju gå in här och säga det eftersom ingen är inne hos Flanders ikväll och du är härinne. Så Natti Natti din nattuggla och tack för nostalgitrippen med Ulrika *asg*

Nu ska vi vara snälla mot varandra......

Comment

• Det fanns en tid innan Olivier...... .....Lina and Stefan were lovers....eller inte....
                          Attached Files
                          Last edited by LeCot; 2005-06-10, 19:17.

Comment

• Efterlyser....."Cal"......vi var de enda som försvarade kitty på BB forum 2002...iaf så kändes det så.....skulle vara kul att prata med dej igen Cal......
                            Last edited by LeCot; 2005-06-09, 23:45.

Comment

• puttar upp.......får man det här....?.....

Comment

• nu ska jag sova.

Comment

Working...
                                X