Originally posted by LeCot
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
hadde jeg vært E og K, vill jeg kanskje vurdert å saksøke aftonbladet... eller se og hør, for den saks skyld... Et bb-par her i norge, gjorde det og fikk erstatning. Norske se og hør hadde skrevet i en artikkel at det var slutt mellom de to, noe det ikke var... de hadde flyttet sammen... det sier litt da
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
-
Håller med dej....är så trött på kvällstidningar som sprider elaka rykten om folk...hoppas de stämmer AB-blaskan.Originally posted by Prettygrl
hadde jeg vært E og K, vill jeg kanskje vurdert å saksøke aftonbladet... eller se og hør, for den saks skyld... Et bb-par her i norge, gjorde det og fikk erstatning. Norske se og hør hadde skrevet i en artikkel at det var slutt mellom de to, noe det ikke var... de hadde flyttet sammen... det sier litt da
Comment
-
E hon go eller .................. vill bara krama om henneOriginally posted by LeCotEtt exempel på ulricas humor.....

Undrar om hon fortfarande gillar att snacka svengelska när hon har druckit
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Det gör hon garanterat.....Originally posted by snowflakeE hon go eller .................. vill bara krama om henne

.....fasen va kul det var att ha liven på den tiden, det fanns ju inget som kunde stoppa ullis när det var fest....
Comment
-
"Utdrag ur Ullis första bikt".........."Kitty är den enda jag inte riktigt kommer överens med"
.....Och sen blev de vänner och allierade i vått och torrt.......Tänk vad det "första intrycket" kan ställa till det för oss....Vi kan på bråkdelen av en sekund kanske för evigt avfärda människor som vi kunde älska så som oss själva.
Comment
-
Var hittar du alla dina goa avaterer egentligen....de är juh hur grymma som helst.....*avis*Originally posted by snowflakeE hon go eller .................. vill bara krama om henne

Comment
-
Då får jag väl lägga in mitt inlägg här istället. Snacka om att vara trött, skriver att jag inte gillar Elita i Elitas fanklubb-tråd *rodnar bara jag tänker på det* Förstår att Pretty undrade vad jag gjorde där *gapskrattar*
Hmm...du vet vad jag tycker om Elita så jag vinkar inte tillbaka.... men jag säger go´natt gulliga LeCot
. Jag får ju gå in här och säga det eftersom ingen är inne hos Flanders ikväll och du är härinne. Så Natti Natti din nattuggla och tack för nostalgitrippen med Ulrika *asg*
Last edited by snowflake; 2005-06-09, 22:54.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Nu ska vi vara snälla mot varandra......Originally posted by snowflakeDå får jag väl lägga in mitt inlägg här istället. Snacka om att vara trött, skriver att jag inte gillar Elita i Elitas fanklubb-tråd *rodnar bara jag tänker på det* Förstår att Pretty undrade vad jag gjorde där *gapskrattar*
Hmm...du vet vad jag tycker om Elita så jag vinkar inte tillbaka.... men jag säger go´natt gulliga LeCot
. Jag får ju gå in här och säga det eftersom ingen är inne hos Flanders ikväll och du är härinne. Så Natti Natti din nattuggla och tack för nostalgitrippen med Ulrika *asg*

Comment

.....Lina and Stefan were lovers....eller inte....
Comment