här är kort på deltagarna från första BB ....Angelica (vinnaren)..Eva..Daniel...Anna och Jessica.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
-
Jag insåg efteråt att jag faktiskt inte hade tillräckligt med bilder..Originally posted by LeCotDu måste ju ha en del goa bilder från de där finalfesterna....
*avundsjuk*
Mycket filmklipp men det är också en hel del mörker. Fast de bilderna som är av det bättre slaget ligger uppe på galleriet redan.-
Comment
-
Oki, då ska jag ta mej en titt där.Originally posted by TMMJag insåg efteråt att jag faktiskt inte hade tillräckligt med bilder..
Mycket filmklipp men det är också en hel del mörker. Fast de bilderna som är av det bättre slaget ligger uppe på galleriet redan.
Comment
-
Var det nån som såg dokumentären om Angelicas bröllop (ja de gjorde en dokumentär om hennes bröllop, trot eller ej)...Minns speciellt en sekvens från kyrkan på bröllopsdagen där hon inför en fullsatt kyrka för full hals sjöng gamla du fria så att kyrkfönstren skallrade och bröllopsgästerna besvärat skruvade på sej i kyrkbänkarna medans hon gick mot altaret...
....bizarrt.
Comment

Comment