Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

här är kort på deltagarna från första BB ....Angelica (vinnaren)..Eva..Daniel...Anna och Jessica.
    Attached Files
    Last edited by LeCot; 2005-06-05, 10:02.

Comment

Och Här resten av deltagarna från BB00... Karin(min favvis tills hon åkte ut, sen blev paula favvisen det året)...Johan...Ole...Paula och Christoffer (på avslutningsfesten)....och Per .
      Attached Files
      Last edited by LeCot; 2005-06-05, 10:15.

Comment

Originally posted by xx24-7
        Hun Kitty så ut til å være en eksentrisk dame,når jeg forstørret miniatyr-bildet av henne.;-) Eller kanskje hun bare var på karneval der??He-he!8)
        Det var alltid karneval när kitty var i närheten

Comment

Originally posted by LeCot
          He-he!Ja,kan tenke meg dèt!!

Comment

Hon var på finalfesten samtidigt med Danne förresten. Dessvärre hade jag inte kameran tillgänglig just när dom passerade..
            -

Comment

Originally posted by TMM
              Hon var på finalfesten samtidigt med Danne förresten. Dessvärre hade jag inte kameran tillgänglig just när dom passerade..
              Du måste ju ha en del goa bilder från de där finalfesterna.... *avundsjuk*

Comment

Du måste ju ha en del goa bilder från de där finalfesterna.... *avundsjuk*
                Jag insåg efteråt att jag faktiskt inte hade tillräckligt med bilder..
                Mycket filmklipp men det är också en hel del mörker. Fast de bilderna som är av det bättre slaget ligger uppe på galleriet redan.
                -

Comment

Originally posted by TMM
                  Jag insåg efteråt att jag faktiskt inte hade tillräckligt med bilder..
                  Mycket filmklipp men det är också en hel del mörker. Fast de bilderna som är av det bättre slaget ligger uppe på galleriet redan.
                  Oki, då ska jag ta mej en titt där.

Comment

Var det nån som såg dokumentären om Angelicas bröllop (ja de gjorde en dokumentär om hennes bröllop, trot eller ej)...Minns speciellt en sekvens från kyrkan på bröllopsdagen där hon inför en fullsatt kyrka för full hals sjöng gamla du fria så att kyrkfönstren skallrade och bröllopsgästerna besvärat skruvade på sej i kyrkbänkarna medans hon gick mot altaret... ....bizarrt.

Comment

• Lungt tempo här....i like....är det en nostalgitråd så är det.....parta nån annanstans är ni snälla..... :alternat:

Comment

• knåttar in inlägg hundra då.....eller nåt.Sätter på en country skiva medans jag endå är på hugget.....litta Lee Ann Womack kanske.....

Comment

• Originally posted by LeCot
                          knåttar in inlägg hundra då.....eller nåt.Sätter på en country skiva medans jag endå är på hugget.....litta Lee Ann Womack kanske.....
                          Åh...man tackar...den är bra

Comment

• Originally posted by Millou
                            Åh...man tackar...den är bra
                            I Hope You Dance......

Comment

• Originally posted by LeCot
                              I Hope You Dance......
                              Dansar o diggar för fullt här

Comment

• Originally posted by Millou
                                Dansar o diggar för fullt här
                                Tar Millou i handen och dansar LineDance......

Comment

Working...
                                X