Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LeCot
    nu ska jag sova.
    God natt LeCot og sov godt!

Comment

nu ska jag sova.
      Nattinatt!!

Comment

• Kitty saknades

Originally posted by LeCot
        BB02....Club Goa....diverse radio och tv framträdanden....En egen musik karriär....Klart att den bästa BB-deltagaren någonsin Kitty och hennes Fans ska ha en egen tråd på tornevall.net, allt annat är juh en mindre skandal...eller nåt.
        Vad jag saknade i BB005 var en människa med Kittys kreativitet och orginalitet.Kram på er!
        Gråt inte, gå till attack!

Comment

Kajsa och Mattias......synd bara att han behandlade henne som skit. Mattias fick kajsa att gråta mer än en gång.....men kajsa var ändå lojal. I wonder why....?
          Kajsa var en mogen person, som kunde förlåta. Hon fick en bra efterträdare i Tina, så olika de två är.

Comment

Hur Danne kunde besegra Kajsa i finalen fattar jag inte.....BB framställde henne som den ständigt sovande och lyckades lotsa fram danne till seger. shit....den enda skillnaden emellan kajsa och övriga deltagare det året var att kajsa gillade att sova i sin säng medans de andra sov precis lika mycket....fast ute på altanen.
            De är enkelt , att förklara: Kajsa var prydlig, huslig, sparsam med sex, hade en politisk orientering, feminism och saknade bohemstilen.Det var inte populärt bland de unga tittare. Obs, hon var kameramännens älskling för vad vet jag.Sovandet i slutet var väl orsakat av den långa väntetiden.Hon var fysiskt slut och hade sömnsvårigheter, sades det.

Comment

• Originally posted by carolus
              Kajsa var en mogen person, som kunde förlåta. Hon fick en bra efterträdare i Tina, så olika de två är.
              Tina är ingenting emot Kajsa. De är som natt och dag.

Comment

• Hallå eller? Kul att se dig här så tidigt på kvällen! Alla verkar gå in här när jag ska gå och lägga mig i vanliga fall;-) Har du haft en bra dag?............. själv känner jag att det är tur det är fredag

Herregud vad trött jag var igår att jag t o m skrev "opositivt" om Elita i hennes egna fanklubb-tråd. Såg ju bara ditt namn och trodde jag skrev i den här tråden.

Hoppas verkligen inte Pretty tog illa upp, har bett om ursäkt och tagit bort mitt inlägg i alla fall
                Last edited by snowflake; 2005-06-10, 20:01.
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Efterlyser....."Cal"......vi var de enda som försvarade kitty på BB forum 2002...iaf så kändes det så.....skulle vara kul att prata med dej igen Cal......
                  Hjälper dig att efterlysa honom/henne. ;-)

Comment

• Originally posted by snowflake
                    Hallå eller? Kul att se dig här så tidigt på kvällen! Alla verkar gå in här när jag ska gå och lägga mig i vanliga fall;-) Har du haft en bra dag?............. själv känner jag att det är tur det är fredag

Herregud vad trött jag var igår att jag t o m skrev "opositivt" om Elita i hennes egna fanklubb-tråd. Såg ju bara ditt namn och trodde jag skrev i den här tråden.

Hoppas verkligen inte Pretty tog illa upp, har bett om ursäkt och tagit bort mitt inlägg i alla fall
                    Nåhh neij... det har jeg ikke gjort u are forgiven hihi puss, puss
                    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                      Nåhh neij... det har jeg ikke gjort u are forgiven hihi puss, puss
                      Puhh........ tack för det (ler med hela ansiktet*............ och Lecot kommer att bli glad *asg*
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                        Puhh........ tack för det (ler med hela ansiktet*............ och Lecot kommer att bli glad *asg*
                        Klart jag blir.....

Comment

• På den bilden så ser Kajsa ut som jag känner mej just nu
                          Attached Files

Comment

På den bilden så ser Kajsa ut som jag känner mej just nu
                            Har du vært på fylla eller,LeCot???Savna deg i Britt-klubben i går!!!;-) (Vi fikk forøvrig besøk av Scorpio istedet.He-he!!Koselig dèt da!!)

Comment

• Originally posted by xx24-7
                              Har du vært på fylla eller,LeCot???Savna deg i Britt-klubben i går!!!;-) (Vi fikk forøvrig besøk av Scorpio istedet.He-he!!Koselig dèt da!!)
                              F´låt ...blev utlurad på dåligheter på stan och mår därefter idag.... ....men det är smällar man får ta.... .....scorpio är en snäll pöjk.... :smile: ....allt väl med dej då??

Comment

F´låt ...blev utlurad på dåligheter på stan och mår därefter idag.... ....men det är smällar man får ta.... .....scorpio är en snäll pöjk.... :smile: ....allt väl med dej då??
                                He-he!!!Den er grei,vet du!!!Man må jo selvsagt ut i TRL i blant også!!!;-) Håper du hadde det artig da!?!Ja,Scorpio virker koselig han...:smile: Men;du får ta deg en tur innom Britt-klubben en dag du også!!!-Hadde blitt kjempe-glad for å se deg der!!! Takk,alt vel med meg...Dog er LITT redusert i dag jeg også,da det ble litt vin og Baileys i går,men ellers ok.;-)

Comment

Working...
                                X