Originally posted by piopio
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
Kommer inte riktigt ihåg.. Men jag har för mig att det var en fest, fulla folk, en kille stoppa en pepperoni innanför hennes byxa då hon sov.. Sen blev det rabalder bland folket här ute i verkliga livet och polisanmälan.. Kanal 5 tog ut henne för att polisen skulle förhöra henne om det som hänt..Originally posted by Prettygrlaha..ok
hva som skjedde da?
Nåt i den stilen!!
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Å hjelp!!!! såpass ja... ja da kan man skjønne at de tok henne ut...Originally posted by piopioKommer inte riktigt ihåg.. Men jag har för mig att det var en fest, fulla folk, en kille stoppa en pepperoni innanför hennes byxa då hon sov.. Sen blev det rabalder bland folket här ute i verkliga livet och polisanmälan.. Kanal 5 tog ut henne för att polisen skulle förhöra henne om det som hänt..
Nåt i den stilen!!
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Men LeCot har du missat det????Originally posted by LeCotJasså....peter har ställt upp på naket...

.........
ok det har jag också
Fina bilder *ler stort*
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
LeCot du är för söt!!! Visst var Anders snäll som skrev till oss!! :smile:Originally posted by LeCot
skrev några rader till andersfansen...snäll å go han e flanders
Kitty !!....kom hit å klottra litta....

Hur går det för ÖIS då? Hoppas du inte har spelat upp Back Street Boys.... det är inte bra eftersom dom spelar på "Elita-nivå"
Hoppas allt är bra med dig, men som du märkt är det ju ett riktigt skitväder *blä*
*psst* Det fina vädret kommer lagom till midsommar!!!;-)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment

Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
Comment