Marie Picasso
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
Tjena SnowflakeOriginally posted by snowflakeLeCot du är för söt!!! Visst var Anders snäll som skrev till oss!! :smile:
Hur går det för ÖIS då? Hoppas du inte har spelat upp Back Street Boys.... det är inte bra eftersom dom spelar på "Elita-nivå"
Hoppas allt är bra med dig, men som du märkt är det ju ett riktigt skitväder *blä*
*psst* Det fina vädret kommer lagom till midsommar!!!;-)
. Jo Öis verkar ha repat sej och de klättrar i tabellen...äntligen
. Ja igår var vädret inge vidare, men det verkar bli fint till midsommar...inte för att jag bryr mej egentligen , brukar aldrig fira midsommar så där vidare värst :smile: .
Comment
-
Ulrika var bäst, därför vann hon oxå!Originally posted by snowflakeHej LeCot! Hur är läget?
Här vill jag också vara med. Är det ok att jag fortfarande är gottpåseminister i Flanderworld och samtidigt är med här?
Hej Kitty! Hon är störtskön!
Comment
-
Måste delvis hålla med dig! Har för mig att vi haft en nostalgitripp ang henne här inne. Tycker nog att BB-02 över huvudtaget var den absolut bästa omgången!!Originally posted by BigOneUlrika var bäst, därför vann hon oxå!
Det kallar jag underhållning!! ;-)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Åå,såå qlt av deg LeCot!!!Originally posted by LeCotDen norska Big Brother odysse´n fortsätter med säsong 02 :smile:
Veronica (vinnaren)..Espen..Kristian..Katrin..Remi..
Kan bare ta et kort sammendrag av disse deltakerne etter MITT skjønn;
Veronica var en herlig søt og kanskje litt usikker jente,men som vant denne sesongen med glans!!
Espen var en kjempeflink kokk,som også var en utrolig sjarmerende trønder som ofte glimtet i med sine "pek" sammen med Dennis.
Kristian var BB`s "Don Juan"!!!
Katrin var denne sesongens lystløgner!!(Ja,om ikke BB`s generelt!!)
Remi var den hyperaktive!!
Comment
-
Nei huff,hun var rett og slett grusom!!!Mente hun var såå deilig,men var bare stein stokk dum!!!Kjenner òg til folk som kjenner til henne privat!!Hun var visst like dum slik sett!!Originally posted by LeCotVar Katrin en lystlögner!?.....Hmm....låter som en jag skulle tycka om....
;-)
Comment

Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
Comment