Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LeCot
    Äsch, Marina höll på som en förälskad fjortis gentemot stefan, hon var hur jobbig som helst. Förstår att det stärkte deras relation , för stefan var helt avisande emot fjantmarina hela tiden.
    Stefan han har väl följe med Villamedusa Sandra Scholz .
    Så det var ju inte så konstigt

Edit:jag såg att ni redan har skrivit det lite högre upp,sorry
    Attached Files
    Last edited by tojja; 2005-06-30, 21:42.
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
      Stefan han har väl följe med Villamedusa Sandra Scholz .
      Så det var ju inte så konstigt

Edit:jag såg att ni redan har skrivit det lite högre upp,sorry
      Jag blev verkligen imponerad av ditt minne.

Jag hade fullständigt glömt bort Sandra och att hon hette Schultz visste jag inte ens om. Men visst är det otroligt att dom fortfarande är ihop, det brukar ju inte hålla mellan dokuspar och dom har ju verkligen hållt sig anonyma efter Villa Medusa.
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
        Jag blev verkligen imponerad av ditt minne.

Jag hade fullständigt glömt bort Sandra och att hon hette Schultz visste jag inte ens om. Men visst är det otroligt att dom fortfarande är ihop, det brukar ju inte hålla mellan dokuspar och dom har ju verkligen hållt sig anonyma efter Villa Medusa.
        Här är hennes hemsida;-)
        http://www.sandrascholz.com/

Hon är helt klart vacker.
        Kör hårt,det kan gå

Comment

Här är hennes hemsida;-)
          http://www.sandrascholz.com/

Hon är helt klart vacker.
          Håller med dig fullständigt. Har för mig att hon var en lugn och sansad tjej (men ändå partyglad) som höll Stefan på halster lite grann i Villa Medusa, eller minns jag fel?

Jag tycker dom är ett fint par faktiskt.
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Håller med dig fullständigt. Har för mig att hon var en lugn och sansad tjej (men ändå partyglad) som höll Stefan på halster lite grann i Villa Medusa, eller minns jag fel?

Jag tycker dom är ett fint par faktiskt.
            Nä du är helt rätt ute,jäkligt kul att dom fortfarande håller ihop.
            Det är ju inte så vanligt efter så lång tid efter en såpa att det fortfarande håller
            Kör hårt,det kan gå

Comment

Du behöver nog semester tror jag ;-)

Det jag saknar på hemsidan är lite uppdatering om vad som hänt på barjobben och sånt. Vet inte om dom andra som har en hemsida skriver om hur dom haft det.

Lite tråkigt är det inne i Flanderworld just nu men det är ju sommar så det är väl inte konstigt, men jag saknar Hinden, fastwindow, sivan......... och dig

Oj nu är kl 9 och graven börjar....
              ska hoppa in där och kolla litta......

Comment

• paula och christoffer......apropå par som håller i vår älskade dockusåpavärld.... :smile: :smile: :smile: De är gifta och har barn *glad*
                Attached Files

Comment

Nä du är helt rätt ute,jäkligt kul att dom fortfarande håller ihop.
                  Det är ju inte så vanligt efter så lång tid efter en såpa att det fortfarande håller
                  Kommer du ihåg första BB när Victoria Tolstoj och en kille satt och kommenterade deltagarna? Var det varje dag eller var det en gång i veckan?

Ja, där fick vi också ett par, Victoria och Per och dom är ju gifta idag ;-)

Comment

Kommer du ihåg första BB när Victoria Tolstoj och en kille satt och kommenterade deltagarna? Var det varje dag eller var det en gång i veckan?

Det var bara under live sändningarna med Adam som dom tre satt och kommenterade vad som hade hänt under veckan,mitt minne sviker mej vem killen var som var motpart till Victoria .(var det inte Alexander Bard eller någon liknande som var med som mot part?)
                    Kör hårt,det kan gå

Comment

åååååå...jag gnuggar geniknölarna......han och victoria satt tillsammans och kommenterade varje torsdag.....men va hette han.....?????.......

Comment

åååååå...jag gnuggar geniknölarna......han och victoria satt tillsammans och kommenterade varje torsdag.....men va hette han.....?????.......
                        Det är ju skitjobbigt, ser honom framför mig. Han var på TV för inte så länge sen, men kommer inte ihåg i vilket program. Han verkar vara gay....... är han författare eller kåsör eller nåt?

Comment

Det är ju skitjobbigt, ser honom framför mig. Han var på TV för inte så länge sen, men kommer inte ihåg i vilket program. Han verkar vara gay....... är han författare eller kåsör eller nåt?
                          Kalle Norlen ....!!....var tvungen att kolla på mina gamla band...... :smile:

Comment

Ja, där fick vi också ett par, Victoria och Per och dom är ju gifta idag
                            Det är ett reportage om dem i senaste Se och Hör. Viktoria säger till tidningen

-"Tro det eller ej men vi är ännu lyckligare nu än när vi gifte oss. Det har blivit en skönare stabilitet nu. Vi vilar i kärleken istället för att vara hysteriska i den."

I framtiden drömmer de om att skaffa ett gemensamt barn.

Tusen tack för fina ord i annan tråd snowflake

Comment

• efterlyser härmed bilder på BB-gurun Kalle norlen (BB-2000).....*hittar inga själva tyvärr*.... :smile:

Comment

Kalle Norlen ....!!....var tvungen att kolla på mina gamla band...... :smile:
                                just så var det,då kan man sova gott i natt med
                                Kör hårt,det kan gå

Comment

Working...
                                X