Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LeCot
    Kalle Norlen ....!!....var tvungen att kolla på mina gamla band...... :smile:
    Såååå hette han. Är han författare och kåsör eller vad är han för något?

Ronja! Visste inte riktigt om du hade varit inne och läst. Men jag ville inte ta det i den andra tråden. *kramar om*

Sorry LeCot men jag var tvungen att ge Ronja en stor kram även i din tråd ;-)
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake

Ronja! Visste inte riktigt om du hade varit inne och läst. Men jag ville inte ta det i den andra tråden. *kramar om*

Sorry LeCot men jag var tvungen att ge Ronja en stor kram även i din tråd ;-)
      Han är allt det du skriver.....förbaskat begåvad kille.......Hmmm....varför inte ta in Victoria Tolstoj och Kalle Norle´n till säsong 6 ??!!??......... :smile: Som bisittare då alltså...inte som deltagare...... ;-)

Comment

• Sorry LeCot men jag var tvungen att ge Ronja en stor kram även i din tråd ;-)[/QUOTE]
        här kramas vi till höger och vänster......join the club......

Comment

Han är allt det du skriver.....förbaskat begåvad kille.......Hmmm....varför inte ta in Victoria Tolstoj och Kalle Norle´n till säsong 6 ??!!??......... :smile: Som bisittare då alltså...inte som deltagare...... ;-)
          Ja, det var kul att höra deras analyser. Har för mig att Victoria kritiserade Per en del, han var ju lite grinig he he:smile:

Han hade väl precis slutat dricka alkohol när han gick in i huset, tyckte att han verkade vara en väldigt stark person. Kan inte ha varit lätt att vara inlåst i ett hus och alla drack och blev kanonfulla på festerna och han kunde inte gå iväg någonstans utan var tvungen att sitta med.
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

efterlyser härmed bilder på BB-gurun Kalle norlen (BB-2000).....*hittar inga själva tyvärr*....
            Calle Norlén

Comment

Ja, det var kul att höra deras analyser. Har för mig att Victoria kritiserade Per en del, han var ju lite grinig he he:smile:

Han hade väl precis slutat dricka alkohol när han gick in i huset, tyckte att han verkade vara en väldigt stark person. Kan inte ha varit lätt att vara inlåst i ett hus och alla drack och blev kanonfulla på festerna och han kunde inte gå iväg någonstans utan var tvungen att sitta med.
              Nej han psykade ut en del .....satt ofta själv och grät medans de andra festade...använde en bok som boxboll i en ofta visad sekvens då han var som mest frustrerad. Per var inte vatten värd i victorias ögon medans han var i huset.....undrar vad som hände sen ...eftersom de är ett par i dag...... :smile:

Comment

• Originally posted by Ronja
                Calle Norlén

tack ronja......

Comment

Sorry LeCot men jag var tvungen att ge Ronja en stor kram även i din tråd
                  Du postar alltid så goa bilder i dina inlägg

Comment

• Hmm........ förstår inte var ni får alla bilder ifrån.*asg*

Nä, nu måste jag gå och lägga mig, ska ju upp tidigt i morgon. Tittar kanske in en sväng efter jobbet innan det bär av till stugan. Hoppas jag får en rolig läsning här då;-)

Goa bilder till goa personer.......

Ger alla en stor Go´natt kram!

natti natti

Comment

Hmm........ förstår inte var ni får alla bilder ifrån.*asg*

Nä, nu måste jag gå och lägga mig, ska ju upp tidigt i morgon. Tittar kanske in en sväng efter jobbet innan det bär av till stugan. Hoppas jag får en rolig läsning här då;-)

natti natti
                      Söta Drömmar Snowflake.....

Comment

Hmm........ förstår inte var ni får alla bilder ifrån.*asg*

Nä, nu måste jag gå och lägga mig, ska ju upp tidigt i morgon. Tittar kanske in en sväng efter jobbet innan det bär av till stugan. Hoppas jag får en rolig läsning här då

Goa bilder till goa personer.......

natti natti

Comment

• Sätter så klart in en bild på Victoria Tolstoy (känt big brother fans) som vi pratat om i kväll..... :smile: :smile:
                          Attached Files

Comment

Sätter så klart in en bild på Victoria Tolstoy (känt big brother fans) som vi pratat om i kväll..... :smile: :smile:
                            Fin bild på henne

Comment

• Originally posted by Ronja
                              till Ronja..... :smile:

Comment

till Ronja.....
                                Vad snällt men jag ska inte lägga mig utan sa bara godnatt till snowflake. Ska du lägga dig?

Comment

Working...
                                X