Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    Vad snällt men jag ska inte lägga mig utan sa bara godnatt till snowflake. Ska du lägga dig?
    nä ....ska nog vara uppe en stund till...... :-) .......

Comment

• nu är det öde igen på tornevalls....säga vad man vill...men nåra nattugglor är ni itte...... Vi ses...... :smile: :smile:

Comment

• Originally posted by LeCot
        nu är det öde igen på tornevalls....säga vad man vill...men nåra nattugglor är ni itte...... Vi ses...... :smile: :smile:
        Det gör vi

Comment

nu är det öde igen på tornevalls....säga vad man vill...men nåra nattugglor är ni itte...... Vi ses...... :smile: :smile:
          Det kan ju bero på att vi måste jobba och måste gå upp lite tidigare än du;-)
          Kör hårt,det kan gå
          I morgon kan det vara försent.
          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
            Det kan ju bero på att vi måste jobba och måste gå upp lite tidigare än du;-)
            jag går upp 5 varje morgon. Ni kanske behöver mer sömn än mej. ;-)

Comment

:razz:

Comment

• he he he.... :smile:

Comment

Nä så tidigt går jag inte upp,men 5.45 måste jag senast gå gå upp för att hinna med till jobbet
                  Kör hårt,det kan gå
                  I morgon kan det vara försent.
                  Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• uffa mej vad jag längtar till semestern...

Comment

• en bild väcker minnen

Kajsa i BB2003. Ett gäng AIKare kom in och väcker det sömniga BBgänget. Efteråt hittar Kajsa en tumstock vinklad som sexudda stjärna, djävulstecken. Hon förstod väl innebörden. Hon var mycket populär till början med. men dalade och stämningen på forum blev närmast hatisk.
                      Attached Files
                      Gråt inte, gå till attack!

Comment

• Originally posted by carolus
                        Kajsa i BB2003. Ett gäng AIKare kom in och väcker det sömniga BBgänget. Efteråt hittar Kajsa en tumstock vinklad som sexudda stjärna, djävulstecken. Hon förstod väl innebörden. Hon var mycket populär till början med. men dalade och stämningen på forum blev närmast hatisk.
                        Forumen genom åren har alltid varit duktiga på att utse hackkycklingar ...Kitty 2002...Carro 2004 och Elita 2005. 2003 var jag aldrig på forumet så att uppgiften om att kajsa skulle ha varit en hackkyckling på det årets forum var en nyhet. Kan bara konstatera att jag har en förkärlek till hackkycklingar då samtliga mina favoriter har varit just det. :smile:
                        Last edited by LeCot; 2005-07-03, 21:07.

Comment

• Här blir Kitty utsatt för sebastian dawkins högst egendomliga uppförande i Club Goa, där hon fick utstå kritik för allt från hennes utseende till hennes sätt att äta, mina känslor för psyket sebbe blev väl inte direkt varmare om jag ska uttrycka mej diplomatiskt.
                          Attached Files

Comment

• *längtar* till semestern.
                            Last edited by LeCot; 2005-07-06, 18:09.

Comment

Här blir Kitty utsatt för sebastian dawkins högst egendomliga uppförande i Club Goa, där hon fick utstå kritik för allt från hennes utseende till hennes sätt att äta, mina känslor för psyket sebbe blev väl inte direkt varmare om jag ska uttrycka mej diplomatiskt.
                              Dina ord i mitt hjärta!
                              Gråt inte, gå till attack!

Comment

• I början av 2003 gav Kitty Jutbring en kassett till David Sundqvist på Beat Agency med en massa ljud och låtidee´r. Första demon med bla låten "i am a motherfucker" var klar några veckor senare.En vinyl 12 (dolores/hotstuff) i 300 ex gavs ut lagom till hultsfredsfestivalen där bandet gjorde sin stora scendebut för den stora massan samma år.

Låten "i am a motherfucker" knep åt sej en central plats i den nya Alexandra Dahlström filmen Fröken Sverige. P3 plockade även upp låten på spellistan förra sommaren. :smile:

Här har ni de närmsta spelningarna i juli månad;

8 juli i Växjö på Cafe´de Luxe

9 juli i Sölvesborg - Killebomsfestivalen

9 juli i Kristianstad - Tivolirock

13 juli i Göteborg på Nefertiti

13 juli i Halmstad på B&B
                                Attached Files

Comment

Working...
                                X