Originally posted by LeCot
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
Ja-Big Brother ÄR skadligt.
Nu är det bevisat....iaf om man får tro aftonbladet. "Att titta på big brother skadar dej mentalt. I en undersökning som Glasgow Caledonian University gjort, ökar risken för ångest,depression och aggressivitet för de som tittar på big brother.Försökspersonerna fick också titta på andra program,utan att någon påverkan märktes. -Det gör mej verkligen bekymrad att vi fick så anmärkningsvärda höjningar av mental stress , säger cynthia McVey-forskare"
Aftonbladet 15 juli 2005.
Ja big brother engagerar. Det vet vi fans redan.
Comment
-
Det stod just inte så mycket mer än det jag citeradeOriginally posted by BrunettenHei er det noen som kan gi, oss linken til dær det sto om, klas og Elita ?
Letade efter bilden som var med till texten men den var inte med i aftonbladets nätbilaga.
Comment
-
Vad bra att du luftade den lite (:-D ) och vilken fin avatar du har 8)Originally posted by LeCotHoppar in en sväng på tråden så här mitt i semestertider för att lufta tråden litta... luften blir ju lätt litta istängd i en semesterstängd tråd.
Nu semesterborta igen. 
Notis från www.mingel.se
"Olivier satsar på musiken
Ni kommer säkerligen i håg den lille pilska fransmannen som förförde - och förlovade sig med - Carolina Gynning i Big Brother för nåt år sedan. Oliver har sedan dess förlovat om sig med Anjelica och kämpar enligt egen utsago för fullt med att försöka få till ett litet barn.
Vid sidan om festfixarbiten har Oliver nu lagt om karriärplanerna och satsar allt på musiken.
- Det stämmer. Jag ska släppa en singel och åka på turné, berättar en stolt Oliver.
Tillsammans med fyra sköna damer ger sig Olivier ut på en liten trevlig sommarturné. Bara så att ni vet."
Comment
-
En till notis från mingel
"Heidis singeldagar är över
Vi måste rätta Aftonbladet där det på deras "Par i hjärter"-sidor i fredags stod att dokusåpapinglan Heidi Ershult lever singellivets glada dagar i Båstad. Reportern förtydligar också i slutet av texten att Heidi ännu inte hittat kärleken och festar som få.
Vi håller med om att hon kan festa, den härliga tjejen, men måste för ordningens skull berätta att Heidi icke längre är singel. Och heller icke så var nere i Båstad. Staffan heter mannen som har fångat fröken Ershult och paret sågs tätt omslingrade såväl dagtid som nattetid under tennisveckan.
Nu vet ni det och glöm inte vart ni läste det först."
Comment
-
roligt att heidi äntligen fann någon att dela ålderns höst med......Originally posted by RonjaEn till notis från mingel
"Heidis singeldagar är över
Vi måste rätta Aftonbladet där det på deras "Par i hjärter"-sidor i fredags stod att dokusåpapinglan Heidi Ershult lever singellivets glada dagar i Båstad. Reportern förtydligar också i slutet av texten att Heidi ännu inte hittat kärleken och festar som få.
Vi håller med om att hon kan festa, den härliga tjejen, men måste för ordningens skull berätta att Heidi icke längre är singel. Och heller icke så var nere i Båstad. Staffan heter mannen som har fångat fröken Ershult och paret sågs tätt omslingrade såväl dagtid som nattetid under tennisveckan.
Nu vet ni det och glöm inte vart ni läste det först."
:smile:
Comment
-
ja visst är den fin :smile:Originally posted by RonjaVad bra att du luftade den lite (:-D ) och vilken fin avatar du har 8)
Notis från www.mingel.se
"Olivier satsar på musiken
Ni kommer säkerligen i håg den lille pilska fransmannen som förförde - och förlovade sig med - Carolina Gynning i Big Brother för nåt år sedan. Oliver har sedan dess förlovat om sig med Anjelica och kämpar enligt egen utsago för fullt med att försöka få till ett litet barn.
Vid sidan om festfixarbiten har Oliver nu lagt om karriärplanerna och satsar allt på musiken.
- Det stämmer. Jag ska släppa en singel och åka på turné, berättar en stolt Oliver.
Tillsammans med fyra sköna damer ger sig Olivier ut på en liten trevlig sommarturné. Bara så att ni vet."
Comment
-
Hejsan LeCot.. Som du ser finns denna tråd fortfarande kvar..
Även om du inte hade ändrat dig så hade jag totalvägrat att ta den väck..
:-P
Ska senare under dagen försöka hitta lite smått å gott att klämma in här..
Kul att du är tillbaka..
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Lite gammalt stoff..
Paula och Christoffer

Paula och Christoffer efter 102 dagar i Big Brother-huset.
Big Brother- finalisterna som vann varandra
Chatten med Big Brother-finalisterna slog alla rekord.
Sammanlagt ställdes mer än 9000 frågor.
Paula Glantz och Christoffer Jensen vann inte Big Brother-finalen. Men de fick ett annat pris - varandra.
Comment
-
Lite mer gammalt stoff..
Angelica Freij

Sveriges första ”Big Brother”-vinnare
”Jag har aldrig sett en dokusåpa”
Angelica Freij vann gårdagens Big Brother-final och blev 500 000 kronor rikare.
Hon fick rekordmånga frågor i chattet med Aftonbladet.se:s läsare.
Bland annat om hur hon kunde lämna sina barn i 100 dagar.
Comment
-
Och sen har vi ju denna artikel..
Emma-Maria valde att lämna huset

Emma-Maria fick en sista kram av Benjamin.
Emma-Maria Carlsson fick nog
Utan förvarning valde hon i går att lämna Big Brother-huset.
- Hon mådde inte bra och ville ut, säger programledaren Adam Alsing.
Efter en månad i "Big Brother"-huset blev påfrestningarna för stora.
Vid 12-tiden i går valde deltagaren Emma-Maria Carlsson att ge upp.
- Hon kände att det inte var roligt längre, hon mådde inte bra och ville ut. Det är naturligtvis tråkigt för programmet att hon lämnar oss men samtidigt så betyder ju Emma-Marias välbefinnande betydligt mer än ett tv-program för mig, säger programledaren Adam Alsing.
Bakgrunden till hennes beslut är oklar. Frågan är om kärleksmötet med deltagaren Benjamin, som slutade med samlagsbilder i tv, har något med avhoppet att göra.
Men det största samtalsämnet under dagen var ändå om det skulle komma in någon ny person i huset.
- Det skulle vara kul om det kom en skitsnygg kille som man kunde titta lite på. Och som skulle göra killarna lite svartsjuka, säger Elin Nilsson.
Aftonbladet kan nu berätta hur det blir.
- Jag tror att jag stoppar in tre kandidater så får vi välja en av dem, säger Alsing.
Inom en vecka kommer de nya ansiktena att göra premiär i "Big Brother".
Comment

Comment