Originally posted by LeCot
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
Ja på big brothers forum. Jag var Carro-Fan och det var inte populärt. Att jag sedan även kritiserade Lina gjorde inte saken bättreOriginally posted by snowflakeHade du det tufft på forumet 2004? Som du vet så blev jag BB-forumist för första gången i år, så jag har ingen aning om hur det har varit dom andra åren.
Comment
-
Jag var väldigt kluven både när det gällde Carro och Lina. Om det blir ett BB nästa år så får vi väl hoppas att vi hejar på samma deltagare he he........ annars får jag nog bli en snäll fiende *asg*Originally posted by LeCotJa på big brothers forum. Jag var Carro-Fan och det var inte populärt. Att jag sedan även kritiserade Lina gjorde inte saken bättre
Var du på Göteborgskalaset någonting?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Klart att vi kommer att heja på samma. Vi har ju god smak bägge tvåOriginally posted by snowflakeJag var väldigt kluven både när det gällde Carro och Lina. Om det blir ett BB nästa år så får vi väl hoppas att vi hejar på samma deltagare he he........ annars får jag nog bli en snäll fiende *asg*
Var du på Göteborgskalaset någonting?
.
Ja jag var där senast i lörda då vi var på packhuskajen. Mycket folk och mycket varmt. Peter Siepen var Dj. Du då?
Comment
-
Varför skall Oliver stämma LinaOriginally posted by LeCotKommer ihåg utskällningarna man fick på forumet 2004 när man hade mage att påstå att oliviers och linas förhållande var en fars och aldrig skulle hålla. Kommer ihåg när forumet gick i rosa skimmer då oliven och lina förlovade sej i huset och och jag hade den ännu sämre smaken enligt vissa att reagera med lätt illamående
....ja jisses. Och nu ska oliven stämma lina....where did all the love go ??

jag har inte följt med alls här märker jag
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
HAHA,det var ju exakt så det var för mej på aotv,jag var med Carro fan därOriginally posted by LeCotJa på big brothers forum. Jag var Carro-Fan och det var inte populärt. Att jag sedan även kritiserade Lina gjorde inte saken bättre
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Lina har tydligen skrivit något där hon framställer oliven i mindre positiv dager. Hon påstår bland annat att oliven ska ha puttat omkull henne och sparkat på henne vid något tillfälle.Originally posted by tojjaVarför skall Oliver stämma Lina
jag har inte följt med alls här märker jag
Comment
-
Jag var där på tisdagen men det blev inte så sent för kompisen som var med hade barn med sig och det såg ut som det skulle bli regn. Jag tror att Diggelo-gänget skulle uppträda där senare på kvällen.Originally posted by LeCotKlart att vi kommer att heja på samma. Vi har ju god smak bägge två
.
Ja jag var där senast i lörda då vi var på packhuskajen. Mycket folk och mycket varmt. Peter Siepen var Dj. Du då?
Förresten så tror jag att jag mötte Farmen-Micke när vi gick på avenyn.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Då har juh du fått se en kändis du med...Originally posted by snowflakeJag var där på tisdagen men det blev inte så sent för kompisen som var med hade barn med sig och det såg ut som det skulle bli regn. Jag tror att Diggelo-gänget skulle uppträda där senare på kvällen.
Förresten så tror jag att jag mötte Farmen-Micke när vi gick på avenyn.
Last edited by LeCot; 2005-08-15, 22:53.
Comment
-
He he........Originally posted by LeCotDå fick ju du se en kändis du med
Nä nu ska jag nog ta och gå och lägga mig. Ska ju upp tidigt i morgon! Natti natti cotten och sov så gott!
Comment

Comment