Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LeCot
    Firar att det blir BB nästa år igen ...å så e de freda i morrn oxå
    Heeeeej Cottelotten! Imorgon ska vi fira att det blir ett nytt BB.... för du ska väl inte iväg på någon firmafest eller försvinna ner till kvarterskrogen

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Heeeeej Cottelotten! Imorgon ska vi fira att det blir ett nytt BB.... för du ska väl inte iväg på någon firmafest eller försvinna ner till kvarterskrogen

Hellooo Snowflake.... nej denna helgen blir det inget festande.. ..så nu blir det möcke tornevall i ett par dar.....

Comment

Hellooo Snowflake.... nej denna helgen blir det inget festande.. ..så nu blir det möcke tornevall i ett par dar.....
        Heeej Cotten! Vart har du varit i hela mitt liv..... eh.. eller i alla fall denna veckan Hoppas du har det bra nu när det är fredag och allting

Jag är så nyfiken på BB-06 .... undrar om vi kommer ha samma favorit
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Heeej Cotten! Vart har du varit i hela mitt liv..... eh.. eller i alla fall denna veckan Hoppas du har det bra nu när det är fredag och allting

Jag är så nyfiken på BB-06 .... undrar om vi kommer ha samma favorit
          Jag har pendlat mellan jobbet å sängen..jobba äta sova vet du ..själv då??....klart vi kommer att ha samma favorit !! hoppas jag iaf. Tänk om det kommer in nån som är en korsning emellan kitty,elita,paula,carro och kajsa !!....

Comment

• eller varför inte korsa tina å elita....Hmmmm

Comment

• Sov Gott Alla.....snart börjar Big Brother....... nattispussar

Comment

Sov Gott Alla.....snart börjar Big Brother....... nattispussar
                Godnatt söt

Comment

Jag har pendlat mellan jobbet å sängen..jobba äta sova vet du ..själv då??....klart vi kommer att ha samma favorit !! hoppas jag iaf. Tänk om det kommer in nån som är en korsning emellan kitty,elita,paula,carro och kajsa !!....
                  Eh...... då föredrar jag en korsning mellan Kitty och Kitty

Nu har jag reggat mig så det är bara att säga till när du har lust

Ha en bra lördag!!

Comment

Eh...... då föredrar jag en korsning mellan Kitty och Kitty

Nu har jag reggat mig så det är bara att säga till när du har lust

Ha en bra lördag!!
                    De hade varit jättekul Snow! Är du inne ikväll så kanske vi kan spela en litta stund eller så??

Comment

De hade varit jättekul Snow! Är du inne ikväll så kanske vi kan spela en litta stund eller så??
                      Nu är jag hemma igen. Hoppas du haft en bra lördag och söndag Typiskt att jag inte var hemma igår för då hade vi kunnat spelat.. men men det går väl fler tåg..

Comment

Nu är jag hemma igen. Hoppas du haft en bra lördag och söndag Typiskt att jag inte var hemma igår för då hade vi kunnat spelat.. men men det går väl fler tåg..
                        Ja såklart de gör.

Comment

Ja såklart de gör.
                          Heeeeej min goa Cotten! Är det fest i OT och efterfest i Osynliga som gäller imorgon eller ska du se på Tony Rickardsson?

Comment

Heeeeej min goa Cotten! Är det fest i OT och efterfest i Osynliga som gäller imorgon eller ska du se på Tony Rickardsson?
                            jag är med på allt .......

Comment

• Shit va gla jag e att det blir en ny BB säsong. Så himla gott att BIG BROTHER lever och regerar!.

Comment

jag är med på allt .......
                                Men vad kul jag hade i Osynliga förra fredagen... och alice som inte fattade att Cotten var du förrän långt senare, jag gillar alice hon är lika kul som du är .....

Förresten så kom jag att tänka på en deltagare som var med i BB-02.....Adriana tror jag hon hette.... henne gillade jag inte något vidare gjorde du?

Comment

Working...
                                X