Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja alice e en konstig och kul prick !! ....Nä, tror alla har glömt andriana...utom du å jag då förstås ....
    Attached Files

Comment

• Originally posted by LeCot
      Ja alice e en konstig och kul prick !! ....Nä, tror alla har glömt andriana...utom du å jag då förstås ....
      Inte jag,jag tycker att hon var helt okej
      Attached Files
      Kör hårt,det kan gå
      I morgon kan det vara försent.
      Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
        Inte jag,jag tycker att hon var helt okej
        Hon tog strid emot Bror Duktig Peter....på plus kontot för henne......

Comment

Ja alice e en konstig och kul prick !! ....Nä, tror alla har glömt andriana...utom du å jag då förstås ....
          Ja hon var lite konstig, blev aldrig klok på henne. Och när hon dök upp på festen i BB-huset så gick hon bara in för att hångla och förstöra för Benji och Marie (sen var ju han knäpp som hånglade med henne)

Hmm... jag kan delvis hålla med dig Tojja hon var ok ibland men sen var hon ....... underlig på något vis, nä jag tyckte nog inte riktigt om henne.

Gud vad hon blånekade att det var hon som hade gnidit i mjöl i Benjis hår när han låg och sov
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Hon tog strid emot Bror Duktig Peter....på plus kontot för henne......
            Jo hon var lite speciell,men jag tycker att hon var bra
            Kör hårt,det kan gå

Comment

• Originally posted by snowflake

Gud vad hon blånekade att det var hon som hade gnidit i mjöl i Benjis hår när han låg och sov
              Det var ju förstås inte konstigt för Benji blev ju helt galen
              Kör hårt,det kan gå

Comment

Ja han blev verkligen förbannad.... men hon höll masken skitbra
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Ja hon var lite konstig, blev aldrig klok på henne. Och när hon dök upp på festen i BB-huset så gick hon bara in för att hångla och förstöra för Benji och Marie (sen var ju han knäpp som hånglade med henne)

Hmm... jag kan delvis hålla med dig Tojja hon var ok ibland men sen var hon ....... underlig på något vis, nä jag tyckte nog inte riktigt om henne.

Jo, nu kommer man ihåg mer å mer.....jo hon hade nog sina ljusa stunder hon med........

Comment

Han hade minsann "respekt på gatan" och han var hjärtligt trött på alla practical jokes emot honom.....för "på gatan skulle ingen jävel våga göra sånt emot honom".....

Comment

Glömma Benjamin och Andriana? NEVER!! http://www.bigbrother.se/bb2002/site...017179170.html

Comment

• Originally posted by TöSnö
                        Glömma Benjamin och Andriana? NEVER!! http://www.bigbrother.se/bb2002/site...017179170.html
                        Det var precis den episoden jag menade när dom började att hångla på festen. Sen blev det värsta argumentationen mellan Benji och Marie och Marie snackade bort honom totalt.

Vilken fin avatar du har skaffat dig TöSnö! Eh.... jag kanske skulle säga välkommen hit

Comment

Det var precis den episoden jag menade när dom började att hångla på festen. Sen blev det värsta argumentationen mellan Benji och Marie och Marie snackade bort honom totalt.

Vilken fin avatar du har skaffat dig TöSnö! Eh.... jag kanske skulle säga välkommen hit
                          :tack: :tack:

Comment

• Originally posted by TöSnö

:tack: :tack:
                            Jag tror att du och Cotten här passar bra ihop. Hon är också en sån som sparat en massa bilder från tidigare BB. Bara man nämner någon deltagare från BB så trollar hon genast fram en bild på honom/henne. Jag misstänker att du är likadan

Tackar du för välkomnandet eller för att jag tycker att du har en fin avatar eller för båda

Comment

Jag tror att du och Cotten här passar bra ihop. Hon är också en sån som sparat en massa bilder från tidigare BB. Bara man nämner någon deltagare från BB så trollar hon genast fram en bild på honom/henne. Jag misstänker att du är likadan

Tackar du för välkomnandet eller för att jag tycker att du har en fin avatar eller för båda
                              kan trolla jag...........

Comment

kan trolla jag...........
                                Ja du kan verkligen trolla (är du ett forumtroll kanske)
                                Gud vad vi höll på med Kalle Norlén.... men du kom på det och en bild trollade du fram på honom också

Comment

Working...
                                X