Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Villeparisis
    För övrigt vill jag ha tillbaks min gamla Kitty-tråd. Dumma TMM som raderat den.

Såja Ville *tröstar*...är du säker på att den är raderad...tycker inte TMM raderar så mycke...har du frågat honom?

Comment

• Originally posted by Millou
      Såja Ville *tröstar*...är du säker på att den är raderad...tycker inte TMM raderar så mycke...har du frågat honom?
      Jag hittade den inte i arkivet när jag kollade härom dagen men troligen finns den väl kvar i någon vrå här. Skulle gärna vilja ta upp den tråden igen för jag undrar hur det gåt för Kitty & the K sedan dess.
      Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Jag hittade den inte i arkivet när jag kollade härom dagen men troligen finns den väl kvar i någon vrå här. Skulle gärna vilja ta upp den tråden igen för jag undrar hur det gåt för Kitty & the K sedan dess.
        Hittade den inte heller..

Comment

Jag kan berätta att i denna veckas Hänt Extra var hon i ett moderepotage om sina kläder och det stod att hon hade sitt band kvar..kan tyvärr inte lägga in några bilder från tidningen och dom finns tydligen inte på nätet heller...Kanske Ronja kan trolla hon är bäst på sånt. Kramis

Comment

Jag kan berätta att i denna veckas Hänt Extra var hon i ett moderepotage om sina kläder och det stod att hon hade sitt band kvar..kan tyvärr inte lägga in några bilder från tidningen och dom finns tydligen inte på nätet heller...Kanske Ronja kan trolla hon är bäst på sånt. Kramis
            Jag fick ingen tidning idag/igår. Tror att min prenumeration gått ut. Men tack för att du tipsade om reportage

Comment

BB-nostalgi anser jag i och för sig frånmin egen horisont vara en viktig del av hela forumets livsluft. Fast därmed så står det väl inte och faller med just denna tråd ?
              Nej men den utgör en viktig del Har du läst hela?

Comment

• Denna tråd innehåller även material om Kitty and the K . Turnebilder...musik och annat.

Comment

Tackar för tipset Millou
                  Jag vill minnas att vi haft uppe Hänt Extra ett par gånger förr och klöagat på deras snåla inställning att lägga ut sina artiklar på nätet.

Comment

• Originally posted by Ronja
                    Nej men den utgör en viktig del Har du läst hela?
                    Nej det har jag inte gjort. Poängen jag vill argumentera för är just att tråden innehåller så mycket viktigt att den borde delas upp i flera.

Comment

• Originally posted by LeCot
                      Denna tråd innehåller även material om Kitty and the K . Turnebilder...musik och annat.
                      Hörs intressant men jag saknar en länk.

Comment

• Skulle förmoda att det var den här:

Comment

Skulle förmoda att det var den här:
                          http://www.kittymusic.tk/

Den finns som inlägg 39 i den här tråden:

http://forum.tornevall.net/showthread.php?t=3169&page=62

Sorry Villeparisis, jag var bara tvungen att säga det
                          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                            Den finns som inlägg 39 i den här tråden:

http://forum.tornevall.net/showthread.php?t=3169&page=62

Sorry Villeparisis, jag var bara tvungen att säga det
                            Finns inte alls på det stället du länkar till åtminstone men tycker det är rimligt om sidan blivit uppmärksammad förr.

Comment

Finns inte alls på det stället du länkar till åtminstone men tycker det är rimligt om sidan blivit uppmärksammad förr.
                              Men jag får upp den sidan och inlägget är längst ner... vad konstigt Hmm.. men i vilket fall så finns den i tråden i alla fall det var ju det som var poängen (sen försökte jag att vara lite duktig och länka men det gick visst inte så bra )
                              Last edited by snowflake; 2005-10-20, 12:53.
                              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Här är din Kittytråd Villeparisis

http://forum.tornevall.net/showthrea...ighlight=Kitty
                                Last edited by Ronja; 2005-10-22, 17:55.

Comment

Working...
                                X