Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Men jag får upp den sidan och inlägget är längst ner... vad konstigt Hmm.. men i vilket fall så finns den i tråden i alla fall det var ju det som var poängen (sen försökte jag att vara lite duktig och länka men det gick visst inte så bra )
    Inlägget fanns som nummer 39

http://forum.tornevall.net/showpost....8&postcount=39

Comment

• Tolstoy trivs bland de stora

Jazzsångerskan Viktoria Tolstoy har spelat med de stora namnen inom jazzen men skulle inte tveka att vara med i Idol, om det behövdes.
      - Hade jag inte varit den jag är så hade jag definitivt ställt upp, det verkar jättehäftigt, säger hon.

http://www.folket.se/folket/standard....php?id=106049

Comment

• Originally posted by Ronja
        Här är din Kittytråd Villeparisis

http://forum.tornevall.net/showthrea...ighlight=Kitty
        Stort tack, Ronja.
        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Tolstoy trivs bland de stora

Jazzsångerskan Viktoria Tolstoy har spelat med de stora namnen inom jazzen men skulle inte tveka att vara med i Idol, om det behövdes.
          - Hade jag inte varit den jag är så hade jag definitivt ställt upp, det verkar jättehäftigt, säger hon.

http://www.folket.se/folket/standard....php?id=106049
          Har alltid gillat vickan...kommer ihåg hennes inlevelse och engagemang när hon var bisittare i första omgången av BB...hon var kanonbra.
          Attached Files

Comment

• Originally posted by LeCot
            Har alltid gillat vickan...kommer ihåg hennes inlevelse och engagemang när hon var bisittare i första omgången av BB...hon var kanonbra.
            Är kanske det där systemet med kontinuerliga bisittare en sak att återkomma till i den kommande BB-säsongen ? En fråga värd att diskuteras.
            Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

• Originally posted by Villeparisis
              Är kanske det där systemet med kontinuerliga bisittare en sak att återkomma till i den kommande BB-säsongen ? En fråga värd att diskuteras.
              Calle norlen och vickan som bisittare skulle förgylla vilken säsong som helst. Snälla Adam ....slå dem en signal......

Comment

• shit va varmt å gott det alltid e på denna tråden........tror jag sover här..som vanligt.......go natt lovers and friends.......

Comment

shit va varmt å gott det alltid e på denna tråden........tror jag sover här..som vanligt.......go natt lovers and friends.......
                  Godnatt

Comment

• nu försvinner jag tyvärr ett tag. Pussar o kramar till alla här på tornevalls...... vi ses sötisar.....

Comment

nu försvinner jag tyvärr ett tag. Pussar o kramar till alla här på tornevalls...... vi ses sötisar.....
                      Vadå försvinner? Hur länge ska jag behöva sakna dig då, inte för länge hoppas jag? *ser helt olycklig ut*
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Gonna miss u Adam Alsing ! Du var BBs själ.
                        Attached Files
                        Last edited by LeCot; 2005-11-11, 19:37.

Comment

Gonna miss u Adam Alsing ! Du var BBs själ.
                          Jag tänkte på dig när jag läste att Adam byter kanal

Comment

Jag tänkte på dig när jag läste att Adam byter kanal
                            ...hoppas de hittar nån som iaf någorlunda kan ersätta Allsmäktige Alsing.....

Comment

• Olga
                              Attached Files

Comment

• Danne
                                Attached Files

Comment

Working...
                                X