Jahaa, det känns lite som att de gjort detta eftersom de kände sig tvingade att tvångsnominera Katerina då hon ständigt bryter mot reglerna, visst de andra också men de är ju inte i närheten av samma världsdel som henne. Nåja, kanske är för att just hon tjänar på detta som man blir konspiratorisk.
Det kunde varit värre, nu blir det iaf liiite press på alla därinne, för jag tror att dom från deras perspektiv inne i huset har rejääält svårare att se vilka som är populära etc. T ex tror de nog att Madde har klart större stöd än hon har efter i söndags.
Jag hoppas det iaf. Sedan hoppas jag de får en rejäl fylla på det ikväll nu också så deras absolut fiiiinfinaste sidor kommer fram.
Det kunde varit värre, nu blir det iaf liiite press på alla därinne, för jag tror att dom från deras perspektiv inne i huset har rejääält svårare att se vilka som är populära etc. T ex tror de nog att Madde har klart större stöd än hon har efter i söndags.
Jag hoppas det iaf. Sedan hoppas jag de får en rejäl fylla på det ikväll nu också så deras absolut fiiiinfinaste sidor kommer fram.

Extra frustrerande nu att man inte kan rösta UT någon så jag kommer inte rösta alls istället.

...............Änglatofflor.
Comment