Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alla nominerade..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alla nominerade..

Jahaa, det känns lite som att de gjort detta eftersom de kände sig tvingade att tvångsnominera Katerina då hon ständigt bryter mot reglerna, visst de andra också men de är ju inte i närheten av samma världsdel som henne. Nåja, kanske är för att just hon tjänar på detta som man blir konspiratorisk.

Det kunde varit värre, nu blir det iaf liiite press på alla därinne, för jag tror att dom från deras perspektiv inne i huset har rejääält svårare att se vilka som är populära etc. T ex tror de nog att Madde har klart större stöd än hon har efter i söndags.

Jag hoppas det iaf. Sedan hoppas jag de får en rejäl fylla på det ikväll nu också så deras absolut fiiiinfinaste sidor kommer fram.
    ________
    ____

Sv: Alla nominerade..

Originally posted by Duke View Post
    Jahaa, det känns lite som att de gjort detta eftersom de kände sig tvingade att tvångsnominera Katerina då hon ständigt bryter mot reglerna, visst de andra också men de är ju inte i närheten av samma världsdel som henne. Nåja, kanske är för att just hon tjänar på detta som man blir konspiratorisk.

Det kunde varit värre, nu blir det iaf liiite press på alla därinne, för jag tror att dom från deras perspektiv inne i huset har rejääält svårare att se vilka som är populära etc. T ex tror de nog att Madde har klart större stöd än hon har efter i söndags.

Jag hoppas det iaf. Sedan hoppas jag de får en rejäl fylla på det ikväll nu också så deras absolut fiiiinfinaste sidor kommer fram.
    Hahaha du å jag Duke..exakt min första tanke när jag såg alla var nominerade-var de nu tvugna att göra detta för att kattta å gurkan bröt nomineringsreglerna så grovt i veckan,sååå typiskt ,fattas bara-Sedan kom min andra tanke ..vem fan bryr sig,orkar inte ,vill inte....Tror Martin ska bli min nya favorit,han e grym på att kunna en himla massa sånger utan till,kan texterna utan att höra låten + att han e skåning-Därför tycker jag han borde vinna..

Comment

Jaa, jag har också börjat gilla Martin faktiskt. Visst, att han är rätt ytlig och så men han har ju självdistans och bjuder på sig själv vilket väger upp det. Så kan man förtränga "Oasen"-historien och lite sånt också..

Jag gillar Sara mer också även om jag förstår att hon nog inte går hem överallt.

Och som i vanlig gruppdynamik så finns det bara utrymme för några få att höras mest, när de åker blir det ju faktiskt inte dött, utan andra träder fram mer. Hoppas Gurkan nojjar ur ordentligt nu som nominerad och spårar ur så pass att han åker på söndag! Extra frustrerande nu att man inte kan rösta UT någon så jag kommer inte rösta alls istället.
      ________
      ____

Comment

Jaa, jag har också börjat gilla Martin faktiskt. Visst, att han är rätt ytlig och så men han har ju självdistans och bjuder på sig själv vilket väger upp det. Så kan man förtränga "Oasen"-historien och lite sånt också..

Jag gillar Sara mer också även om jag förstår att hon nog inte går hem överallt.

Och som i vanlig gruppdynamik så finns det bara utrymme för några få att höras mest, när de åker blir det ju faktiskt inte dött, utan andra träder fram mer. Hoppas Gurkan nojjar ur ordentligt nu som nominerad och spårar ur så pass att han åker på söndag! Extra frustrerande nu att man inte kan rösta UT någon så jag kommer inte rösta alls istället.
        Gillar honom mest för att kan denna låt..http://www.youtube.com/watch?v=xftXg7hf0O4..Så himla bra liveband som jag såg i somras..Kanske utvecklar sig senare när jag släppt taget om Roddan,att man då fastnar för någon igen där i huset..Hahaha

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
          Gillar honom mest för att kan denna låt..http://www.youtube.com/watch?v=xftXg7hf0O4..Så himla bra liveband som jag såg i somras..Kanske utvecklar sig senare när jag släppt taget om Roddan,att man då fastnar för någon igen där i huset..Hahaha
          hehehehehe, va sjukt, vi fick lov att youtube:a fram den när vi sett honom sjunga där på bordet. Men jag hittade denna version istället:
          ________
          ____

Comment

hehehehehe, va sjukt, vi fick lov att youtube:a fram den när vi sett honom sjunga där på bordet. Men jag hittade denna version istället:
            http://www.youtube.com/watch?v=5J2cCc1eZBw
            Ja den versionen du hittade e den kända--otroligt vilka stämmor de har,grymt bra -även andra av deras låtar e bra,så se dom live duke-tror Piia kommer älska det..De e kända att få publiken helt galna,visste ju inte detta ,stod långt fram--helt plötligt började alla springa från höger till vänster ,fram å bak--så det vara bara att greppa nån där i röran å åka med..

Comment

Härligt att alla får känna hur det är att sitta på stolen. Nu svettas det i huset...:-)
              Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                Härligt att alla får känna hur det är att sitta på stolen. Nu svettas det i huset...:-)
                Ja vad trevligt
                Hoppas det blir katerina eller gurkfan som åker.
                Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                  Ja vad trevligt
                  Denna söndagen så kanske en av dem åker iaf - jag kommer ringa på Peter all the way iaf
                  " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                  // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                    Ja vad trevligt
                    Hoppas hoppas på att det blir Gurkan,katta kan jag stå ut med och tror ärligt att hon oxå e himla trött på Gurkan,men måste ju ty sig till någon där inne och då får gurkan bli den hon gör det till...Han kan ta sin sönderfisna morgonrock och illa luktande tofflor och söka till något annat program,bb gör han sig inte i,blir bara så patetiskt med all sin fejk...Katta e lite av en typisk bb deltagare, antingen hatar man henne eller älskar..Men Gurkan???? va faaan e det...

Comment

vet att jag e tjatig...Men nu e det väl verkligen dax för grönsaken att lämna huset??..

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                        vet att jag e tjatig...Men nu e det väl verkligen dax för grönsaken att lämna huset??..

Precis, så ring som fasen på Peter........... !
                        ________
                        ____

Comment

jaaaaaa tack! gurka blir utröstad, kat drar en gång för alla äntligen - sen blir det fest i hela huset
                          " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                          // Hale Chidduck

Comment

Gurkan äger huset tillsammans med Katta, Chrille och Simon.
                            Övriga fyra är så booooooorrrrriiinnnnnnnggggggg, så ingen av dom skulle saknas!

Comment

Katta blir kvar.. Peter eller Gurkan åker...
                              ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Working...
                              X