Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alla nominerade..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Alla nominerade..

Tänk vad förvånade Gurkan och Katerina skall bli på söndag när Gurkan åker ut!
    Killar i magen bara jag tänker på det!

Comment

Är så skönt att bara ha ETT telefonnummer att öööööööööööösa ringningar på!
      Peter skall stanna! - och inte för att jag bryr mig ett skit om honom..
      ________
      ____

Comment

Pling pling - och bara på Peter - fasiken vad nice!!!!! och förhoppingsvis - med tanke på alla gurkläger som finns så glömmer alla att ringa på kat och man får den verkliga belöningen - hon åker äntligen ut?
        " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
        // Hale Chidduck

Comment

Snygga siffror som förhoppningsvis stämmer
          Opinionsundersökningar, nyheter och information inför det svenska riksdagsvalet 2026.

Ring ring bara du slog en signal på Peter!
          Gurkan är ett stort självgott svin och skall ut på söndag.
          Katta åker nästa vecka när hon sitter mot Chrille Mohahahaha

PS. Katta har nu flippat ut för Lady Gaga är illuminati, skriker, skrattar, svär, snackar skit, sjunger i en aldrig sinande ström...

Comment

Originally posted by Duke View Post
            Precis, så ring som fasen på Peter........... !
            Är ju liiiite Roddan skadad och vill ju fortfarande tro att BB fifflat med rösterna..Men ska faktiskt ta peters ringtips på allvar,så e det ju endå inte "jag" som ringt..Ringa från jobb,mina vänner och föräldrar + från mina barns mobiler och då på peter..hahaha..Tror även att både Katta och chrille kommer må bättre när Gurkan lämnar,hans skitsnack smittas + att Chrille blir som en j-vla zombie i hans sällskap--typ ja jag vet,ja så e det,ja men visst..När han e med de andra så har han iallafall något eget å säga å inte bara hänger på snacket...iallafall i min tv e det så

Comment

Bara ringa på Peter som besatt blir det här - krille är inte min nåt egentligen, vet inte riktigt varför han seglat upp som favorit helt plötsligt men men. Bättre han får stå på sina egna skrangliga ben ändock .

ut med kat i första hand här. kan man få både kat och gurk i ett bräde hade det ju varit ultimat haha - lär ju inte hända men man kan ju få önska

och som sagt innan, jag ringde ju i söndags på min "femma" och den jag inte kom fram till var faktiskt madde. ringde från hemtelen också så det kan ju inte vara dålig mottagning då eller så.

Nåväl- sidospår - är ju bara så ini norden glatt överraskad över denna nominering så det är helt galet!!!!!
              // Hale Chidduck

Comment

PS vore lite kul om kat just fick se judas med lady gaga och att det är just kat som porträtteras där av några haha
                // Hale Chidduck

Comment

Hoppas BB ikväll visar hur Gurkan uppför sig när han och Chrille är ensamma, hur han tuffar sig och fnyser åt att Peter tror att han ska slå Gurkan som är den populäraste...
                  Hoppas de även visar hur Katerina tjötar hål i huvudet på Peter att hon började ogilla honom när hon fick veta att han inte gillade henne, hur hon ALDRIG pratat skit om honom i bikten eller någonannstans...Peters svar är gudomliga han erkänner att han inte orkar med henne, att han snackat skit om henne både i bikt och till andra för att ventilera, att han vet att hon har ett behov av att alltid vara älskad av alla men 34 år som hon är så borde hon förstå bättre, man kan inte vara älskad av alla...Katerina går även på Peter att han hatar Gurkan och henne för att de är från Balkan, vilket gör att Peter för en gång skull tappar fattningen och spottar ut att hans barn är hälften Balkan, är hon inte klok...Martin, Madde och Sara försöker lägga sig då hon nämner dem titt som tätt men blir snabbt avsnästa av Katerina, detta är något mellan henne och Peter...

Min analys är att Katerina mår pissdåligt av att en klok gubbe som Peter inte gillar henne, han måste gilla henne, hon får spatt annars, detta stör henne mer än något annat men Peter viker inte en tum...Katerina måste hela tiden bli bekräftad, att bli det av Gurkan och Chrille är under hennes värdighet men man tager vad man haver så dem måste hon pussa på och kalla hjäääärtaaat hela tiden...vikken narcissist hon är!

Nu slår jag ännu en pling på Peter!

Comment

helt rätt Majken - såg detta med och kan inte annat än hålla med. Och han är ju bara en kock och hon lärarinna minsann.

Pling pling på Peter ännu mer. kan jag slippa höra mer av hjäääärtaaat och jag svär vid gud och gebottebo och pistku to madre eller vad i helvete hon än säger så är jag förbannat jäääävla nöjd. Satan vilken människa detta är!
                    // Hale Chidduck

Comment

Exakt, kosta vad det kosta vill Peter skall vara kvar, finns inte i min värld att sådana elaka falska stycken som Gurkan och Katerina skall tro att de är älskade av folket för deras underbara sätt!

Katerina tror hon skall bli en ny Gynning, hennes dröm är att bli programledare, hon tror att genom att skrika ut sin skånska så är dessa två samma lika, fy fasiken vad hon bedrar sig. Vem vill ta i henne med tång efter BB?

Detsamma med Gurkan han tror han kan vandra genom tv-program och ha 100 000 tals fans för att han är en sådan kul prick. Dum som han är fattar han inte att 24/7 visar honom exakt som han är och det är ett stort svin som gifter sig för 100 000 och älskar att sätta på oskulder på hotell innan giftermål, enligt honom själv är han nuvarande fru den 2:a det är snart dags för den 3:e, bara några månader kvar. Jävligt synd att inte BB vågar visar hans uttalanden. Men det finns på film!

Comment

Japp, har sett även det.

tänk att höra på kat som programledare när hon gör sitt väldans skumma skri/skratt där hon uppenbarligen ska verka väldigt ung alternativt psykotisk.
                        måste säga att jag är rätt skadeglad över att hon gjort bort sig helt på egen hand och inser inte det ännu ens. Vilken skola kommer någonsin anställa henne som lärare efter det här? eller vilken kanal vill ha med henne att göra måntro?
                        Gurk - noway never, han vandrar in i nästa dokusåpa som vill ha han. urk.
                        // Hale Chidduck

Comment

Jag kommer ringa för första gången den här säsongen!

Gurkan och Katerina går bort, vilka vidriga människor!
                          Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

Bra där Suss, du är smart och inte en huligan som endast bråkar för bråkandets skull...
                            Nu ringer vi lite till på Peter och ger tonårsbarnen en match för att visa vem som bestämmer!

Comment

Jobbar natten inatt och hela helgen + extra skift eftermiddag i morgon..Så inget BB alls för mig denna helg ,måste sova den lediga tid som finnes ,kommer som vanligt missa liven på Söndag...*synd om mig*..Så e det nån som känner för att tvångsliva så hade det varit hemskt gulligt...För Tornevalls kan jag surfa in på ,på jobbets data lite då å då...Detta blir säkert en spännande live,känns rätt jämt och vem som helst kan få lämna verkar det som.

Comment

Originally posted by Majken View Post
                                Bra där Suss, du är smart och inte en huligan som endast bråkar för bråkandets skull...
                                Nu ringer vi lite till på Peter och ger tonårsbarnen en match för att visa vem som bestämmer!
                                Tack så mycket för att du röstade på mig Peter,hoppas att du har en bra kväll...

Comment

Working...
                                X