hon glömde bljöan på barumsgolvet...*fan va äckligt*
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Snygga skor
Collapse
X
-
Snygga skor
Åh jag är så lycklig, eller egentligen var jag lycklig igår men lyckan sitter i länge
Jag var nämligen inne i vår skoaffär (har bara en) och de brukar aldrig ha snygga skor, men jag hittade ett par så läckra stövlar. Går upp på halva benet, silverspänne på sidan och ca 12 cm klack. Och de kostade bara 349 kr, det är ju ingenting. Jag funderade på att köpa ett par till bara för att de var så billiga
- Comment
Comment
-
haha, "ett par till för att de var så billiga.."Originally posted by msfantasiaÅh jag är så lycklig, eller egentligen var jag lycklig igår men lyckan sitter i länge
Jag var nämligen inne i vår skoaffär (har bara en) och de brukar aldrig ha snygga skor, men jag hittade ett par så läckra stövlar. Går upp på halva benet, silverspänne på sidan och ca 12 cm klack. Och de kostade bara 349 kr, det är ju ingenting. Jag funderade på att köpa ett par till bara för att de var så billiga
Ja, låter OTROLIGT billigt för ett par dojjor i den modellen, måste jag säga..
Bild?
Kanske kan du köpa ett par till i en annan färg om det finns?
Vad var det för märke?
- Comment
Comment
-
Oj ja såklart den ska ligga i glitterhälsan, *alzeimers* :
Märke haha sånt har inte vi inte i den här hålan, här kommer allt från Kina omärkt
Ja de jag köpte var svarta och de fanns i turkost också, jäkligt sugen på de
Ska se om jag hittar någon bild att visa upp
- Comment
Comment
-
Mmmmmm...! Fiiina!Originally posted by msfantasia
Shit, vad sugen jag är på nya dojor!! Men....så länge jag inte kan plocka ner pengar från ett träd, så...*suckar*
- Comment
Comment
-
Läckra och billigaOriginally posted by msfantasia
Jag köpte också ett par skor idag. Fina men inte lika billiga som dina
- Comment
Comment
-
Tycker jag abbeselut du ska göra, msf!
Turbot: Jätteläckra! Fast jag tycker det är svårt att handla skor via nätet, jag behöver prova dem först, storlekarna kan ju variera jättemycket beroende på modell och var de är tillverkade.
Annars hade jag nog förköpt mig på pjuck på bla Tradera vid det här laget..
- Comment
Comment

Comment