Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snygga skor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snygga skor

hon glömde bljöan på barumsgolvet...*fan va äckligt*

vem glömde?

Comment

blöja?

Comment

Snygga skor

Åh jag är så lycklig, eller egentligen var jag lycklig igår men lyckan sitter i länge

Jag var nämligen inne i vår skoaffär (har bara en) och de brukar aldrig ha snygga skor, men jag hittade ett par så läckra stövlar. Går upp på halva benet, silverspänne på sidan och ca 12 cm klack. Och de kostade bara 349 kr, det är ju ingenting. Jag funderade på att köpa ett par till bara för att de var så billiga

Comment

Originally posted by msfantasia
          Åh jag är så lycklig, eller egentligen var jag lycklig igår men lyckan sitter i länge

Jag var nämligen inne i vår skoaffär (har bara en) och de brukar aldrig ha snygga skor, men jag hittade ett par så läckra stövlar. Går upp på halva benet, silverspänne på sidan och ca 12 cm klack. Och de kostade bara 349 kr, det är ju ingenting. Jag funderade på att köpa ett par till bara för att de var så billiga
          haha, "ett par till för att de var så billiga.."
          Ja, låter OTROLIGT billigt för ett par dojjor i den modellen, måste jag säga..
          Bild?

Kanske kan du köpa ett par till i en annan färg om det finns?

Vad var det för märke?

Comment

Åh, vad kul, msfantasia, grattis! Själv fick jag tag på ett par jättefina höstskor till Emmis igår för bara 99 kronor!

BTW: jag flyttar strax denna tråd till Glitterhälsan.

Comment

Oj ja såklart den ska ligga i glitterhälsan, *alzeimers* :

Märke haha sånt har inte vi inte i den här hålan, här kommer allt från Kina omärkt

Ja de jag köpte var svarta och de fanns i turkost också, jäkligt sugen på de

Ska se om jag hittar någon bild att visa upp

Comment

Såg ut så här fast ett silverspänne på sidan

Köp skor online från DinSko. Damskor, barnskor och herrskor allt från klassiska till trendiga skor till Always nice price ? Fri retur till butik ? 60 dagars öppet köp

Comment

http://www.dinsko.se/cache/ttf/011563ec801150b793.jpg
                  Mmmmmm...! Fiiina!

Shit, vad sugen jag är på nya dojor!! Men....så länge jag inte kan plocka ner pengar från ett träd, så...*suckar*

Comment

http://www.dinsko.se/cache/ttf/011563ec801150b793.jpg
                    Läckra och billiga Jag köpte också ett par skor idag. Fina men inte lika billiga som dina

Comment

Originally posted by Ronja
                      Läckra och billiga Jag köpte också ett par skor idag. Fina men inte lika billiga som dina
                      Nej skor är tyvärr sällan billiga, därför jag är så lycklig över det här fyndet

Comment

Ja, de ser snygga ut msfantasia!

Själv har jag hittat dessa på tradera:

Kanske jag slår till, kanske inte.. men coola är de!! Har mailat och bett om mer info, får se sen..

Comment

Riktigt läckra skor Turbo, kanske skulle in på tradera jag också

Comment

Tycker jag abbeselut du ska göra, msf!

Turbot: Jätteläckra! Fast jag tycker det är svårt att handla skor via nätet, jag behöver prova dem först, storlekarna kan ju variera jättemycket beroende på modell och var de är tillverkade.

Annars hade jag nog förköpt mig på pjuck på bla Tradera vid det här laget..

Comment

Jo, man vill ju prvoia dem.. men de är ju så snygga.

Faaast.. jag har inte råd.. ska betala en massa grejjer nu när vi flyttar, juh..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X