Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ja äntligen OBS 18+

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hej choppper kanske det kanske, det ser ju ut så men han kanske skulle sluta o sära på benen hehe.

Comment

Carolina pratar Engelska, hon tappar ingen mic, och dom kommer att fortsätta att bestraffa gruppen, kanske blir de så att BB nominerar alla ifall någon pratar Engelska, men personliga bestraffningar kommer aldrig att existera, BB vill ha konflikter och de får man enbart om alla blir bestraffade.

Comment

hon tappar sin grej till sin mick och pratar engelska och pratar i koder.

Comment

:, jag menade om det du skrev om pengarna..Inget annat..

Comment

jasså chopper ja de e ju också sant *s*

Comment

Igår var de engelska hon blev tillsagd för 12 gånger.

Comment

ja igår ja men ja pratar allmänt om tiden som gått.

nu har dom vänt sig och försöker sova igen, det kanske är varmt eftersom vissa tar av sig täckena.

Comment

dom sover och rebekah håller om henriks huvud och olivier ligger och ja, typ sover.

Comment

nästa par i huset blir nog henrik och rebekah eller stefan och carro.

Comment

jag tycker inte att rebekah är så snyg som alla vill få det till. finns ju många snyggare än henne, på vissa så låter det ju som om hon är den enda i hela världen, sen tycker jag heller inte om olivier, han tycker hela tiden att han är bäst och så, och sen så är han otrogen hela tiden mot alla verkar det som, stackars tjejer som ska vara med honom eller har varit med honom.

Comment

Henrik å Rebekha är redan ett par, medans Carro aldrig kommer att bli tillsammans med någon i huset för hon vill inte.

Comment

hur kan dom vara det?? käner dom varandra innan eller? har jag missat nåt?? *s*jo då carro o stefan kommer bli kk, och sen tycker dom om det o blir ihop och sen gifter dom sig o kaffar hus bil och barn *s*

Comment

Men kolla Live så fattar du att dom är ett par, ligger ju och kramas hela tiden och följer efter varandra, dom kysser varandra så fort dom får chansen och hon kallar honom för sin älskling.

Comment

ja men det behöver ju inte betyda nåt har inte du haft det så fast du inte riktigt är kär i den personen???????

dom sover ff

Comment

jag tror att det är sirwans ben som sticker ut under täcket men är inte säker, kanske carro, någon mörkhårig iaf.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X