Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ja äntligen OBS 18+

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klart dom är ihop, om inte fullt ut så lär de bli de framöver, dom är ju inlåsta ett bra tag till.

Comment

nä ja tror inte det rebekah verkar ju inte va så noga med förhållanden iaf.

Comment

vilka tror ni är kåtast i huset ja tror lina carro olivier och rebekah. hehe.

Comment

undrar vem det är som sover som en apa, har ju fötterna vid huvudet, pucko *s*

Comment

den jag tycker ska vinna bb är henrik eller om det kommer in någon mullvad så ska den vinna, alltså djuret mullvad, mulvadar är fridsamma och skygga djur, dom framställs fel i tv genom en bibel-nisse mm.

Comment

Angela kommer tillbaka sista veckan och tar hem allt.

Comment

hehe guggen, de tror jag me hehe.

jag tror att tjejerna snart (vilken dag som helst) kommer att börja bråka med varandra, speciellt ulrika och lina eller rebekah o lina

Comment

Men :, det började ju så bra..varför ballar det ur nu med kåtast u huset osv, osv..Jaja..

Comment

Håller med, tror att Ulrika har byggt upp ett ordentligt raseri utbrått, har ju varit glad sen starten men snart kommer hon att explodera ordentligt.

Comment

jaja sorry chopper hehe. men tror inte du att det ligger ett gräl i luften mellan dessa tre??

Comment

guggen exakt o då blir det ordentligt, haha. undrar vad som skulle hända om någon av deltagarna plötsöigt skulle raka av håret på en annan i sömnen ?? tex lina på rebekah, vilket liv det skulle bli det skulle väcka upp stämningen lite o vi skulle slippa se både rebekah o lina eftersom båda förmodligen skulle få gå ut hehe

Comment

jag tror att stefan kommer att vakna först, det brukar han ju göra, varför tvättar dom så sällan???? o varför dammsuger dom så sällan?? gör dom inte det hemma? det måste vara väldigt skitigt både i huset och hemma hos dom.

Comment

Om man hörde i natt hur Carro har de hemma så är de LÅÅÅÅNGT kvar innan botten är nådd när de gäller renligheten.

Comment

ja det är nog så hos dom hemma guggen.

Comment

:,

Jo, underligt..jag skrev nyss samma sak i min tråd..att det förmodligen blir ett stort bråk snart..Men inser nu att vi inte är synkade i hjärnan som jag trodde, de inlägg du skriver tycks alltid komma ett par minuter efter mina..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X