Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pacifier
    tror också att det är en hel del nybörjartur för min del..

fast nu krymper listan på det jag vill ha - vilket är trist - för det är banne mig kul med tradera!
    hehehe javisst är det..Har traderat sedan 2002 och fortfarande är det kul..speciellt när man får de där grejjerna man velat ha ett tag till ett mycket bra pris

Comment

• Originally posted by starfriend
      hehehe javisst är det..Har traderat sedan 2002 och fortfarande är det kul..speciellt när man får de där grejjerna man velat ha ett tag till ett mycket bra pris
      ja! det är som julafton jämt ju
      " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
      // Hale Chidduck

Comment

• Originally posted by Pacifier
        ja! det är som julafton jämt ju
        ja..bara synd att man måste betala för sakerna man vunnit ju

Comment

• Ropade precis hem denna väska från tradera:

Comment

• Snygg! Grattis till fyndet!

Själv har jag ju ropat in en kamera, hade problem med att få den att fungera på datorn, men när jag väl fått in bilderna så är ju kvaliten riktigt bra. Dessutom ropade jag in en skrivbordsstol häromdan. Väntar just nu på besked om vad frakten ska gå på.

55 spänn för denna läckra vita stol. Hoppas inte frakten blir alltför dyr bara

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=24141338

Comment

• Vilken kul tråd! Vad kostade den där väskan Turbot? Fräck!

Comment

• Har inte gjort några riktiga fynd på länge... Köpte dock en tröja igår, älskar såna halsringningar som denna har. Och finstickade grejer. Om ni ser nåt sånt i storlek 34/36 så kan ni ju hotja till.

http://www.tradera.com/auction/aucti...x?aid=24922177

Comment

• JR. Wow! Riktigt läcker stol! Grattis! Det blir bussgods va? Billigast väl?

Mimmit. eeehehehe.. dyr var den, så mycket kan jag ju säga.

Ett fynt! Absolut! Men ett lite dyrare fynd..

Comment

• Dom har jäkligt många och snygga väskor på Tradera faktiskt... man skulle vilja köpa typ 14 st. Särskilt nån somrig, i vitt eller rosa... eller ljusbeige. Med lite snygga detaljer på. Gärna nåt glitter. *hehe*

Comment

• Originally posted by turbotrollet
                      JR. Wow! Riktigt läcker stol! Grattis! Det blir bussgods va? Billigast väl?

Mimmit. eeehehehe.. dyr var den, så mycket kan jag ju säga.

Ett fynt! Absolut! Men ett lite dyrare fynd..
                      Ja, jag antar det blir bussfrakt. Att frakta den via posten blir säkert skitdyrt. Killen skulle kolla upp det och höra av sig idag nån gång, men det har han ännu inte gjort. Hoppas han hör av sig snart för jag vill verkligen ha hem den stolen och slippa den fula jag har nu med stora revor i dynan

Comment

• Och så dagens lilla Traderafynd:

http://www.tradera.com/auction/aucti...x?aid=24985363

Får nog ta bussfrakt på den.

Comment

• Räcker det verkligen med buss? Du får nog en långtradare med containersläp för att få med den..

Närå, vad söööööt den var! Och billig!

BTW: Säljaren som jag köpte skrivbordsstolen av har fortfarande inte hört av sig..ang fraktkostnader. Han verkar inte ha brått med att bli av med stolen sin och få betalt..?

Comment

• Rabbiten - Vilken märklig människa. Det finns rätt mycket mysko folk på Tradera faktiskt. Har han fått goda omdömen?

Comment

• Originally posted by Mimmit
                              Rabbiten - Vilken märklig människa. Det finns rätt mycket mysko folk på Tradera faktiskt. Har han fått goda omdömen?
                              Ja flera hundra, faktiskt. Han föredrar visserligen avhämtning på plats, men nu bor ju han i Vårgårda (fart f-n det nu ligger) så jag kan ju knappast åka dit och hämta den.. men han accepterar ju även att frakta grejor, det står så på hans personliga medd. Så det borde ju inte vara några problem med den saken? Jag menar, annars hade jag ju inte bjudit på den.

Han skulle ju hört av sig igår redan med uppgifter om fraktkostnader. Tror jag får ta och mejla killen ikväll. Jag vill verkligen ha den stolen!

Jag var inne och tittade på klänningar förut idag också och snacka om att jag blev sugen! Faaaan vad mycket snyggt det finns även på Tradera i klädväg!

Comment

• Ja, han borde ju kunna skicka den med bussgods hur lätt som helst. Han har nog bara glömt bort sig. En massa goda omdömen brukar ju nästan garantera en seriös säljare.
                                Fast inte alltid dock.

Ja, där är sååå mycket fint på Tradera, kläder, smycken... Kollade nyss hur många grejer jag har lagt i min "minneslista" därinne, 47 st!
                                Haha... får nog sortera bort lite där sen.

Vad har du för alias på Tradera?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X