Announcement

Collapse
No announcement yet.

En ny mobil åt Lyckotrollet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JessicaRabbit
    Herregud! Ja, min väninna Monica gick ju på bluffen med roliga historier. Hon fick ett sms varje dag med ett tråkigt skämt, när hon ville avsluta så gick det inte såklart. Ingen som svarade på kundtjänstnumret för det var bara en telefonsvarare där. Till slut blev hon tvungen att ringa upp sin mobiloperatör och dom stängde då av smstjänsten för henne. Hur kul är det, men det var enda lösningen.

Och jag som faktiskt satt och tänkte för ett tag sen på den där crazy frog, den var ju rolig...tur jag inte beställde nåt då.
    Vilket idioti!

Men jag tror att man kan ladda hem CrazyFrog från andra ställen numer.

Och nej, JR, CF är bara SÅÅÅÅ IN I HELVETE störande!

Comment

Originally posted by turbotrollet
      Vilket idioti!

Men jag tror att man kan ladda hem CrazyFrog från andra ställen numer.

Och nej, JR, CF är bara SÅÅÅÅ IN I HELVETE störande!
      Ja, kan tänka mej det iofs..att det blir störande efter ett tag Jag som byter meddelandesignal en gång i veckan för jag tycker det där plinplonget blir jobbigt. Tänk dig när man har skickat 30 sms fram och tillbaka med göbben på ett par timmar...då är man trött på att höra det.

Kan ju tänka mej då hur jobbig crazy frog blir när det ringer..

Fast jag garvar alltid när jag ser reklamen - fast nu har jag inte sett den på ett tag..

Fast jag har ju en sån ringsignal..axel crazy frog (den från Snuten i Hollywood du vet, den är cool)

Comment

Ja, kan tänka mej det iofs..att det blir störande efter ett tag Jag som byter meddelandesignal en gång i veckan för jag tycker det där plinplonget blir jobbigt. Tänk dig när man har skickat 30 sms fram och tillbaka med göbben på ett par timmar...då är man trött på att höra det.

Kan ju tänka mej då hur jobbig crazy frog blir när det ringer..

Fast jag garvar alltid när jag ser reklamen - fast nu har jag inte sett den på ett tag..

Fast jag har ju en sån ringsignal..axel crazy frog (den från Snuten i Hollywood du vet, den är cool)

Jag har "plingplong" på min mobil, och en gång fick jag mess, då gick andree och öppnade dörren!

Nej, hu. De är hemska.. Andree har iof en rlig grej i sin mobil, som en filmsnutt..

CrazyFrog som står på marken och "dingdingdingdingdindiiiingbaaaaoo", typ... sen uppfrån himlen kommer en stor fot och "SPLATT!" så blir det helt tyst, och CF är en blodpöl!

Comment

Jag har "plingplong" på min mobil, och en gång fick jag mess, då gick andree och öppnade dörren!

Nej, hu. De är hemska.. Andree har iof en rlig grej i sin mobil, som en filmsnutt..

CrazyFrog som står på marken och "dingdingdingdingdindiiiingbaaaaoo", typ... sen uppfrån himlen kommer en stor fot och "SPLATT!" så blir det helt tyst, och CF är en blodpöl!

Ja jag går och kollar min mobil om det ringer i en mobil på teven.. Hur knäpp är man då?? Och hur många gånger har jag inte suttit på bussen och hört signalen som låter när nån trycker på "nästa hållplats". På våra bussar låter den nästan som nokias medd.signal. Och trots att jag har Sonyericsson, tar jag upp mobilen och tror jag har fått sms!

Cooolt, en sån filmsnutt skulle jag med vilja ha fast det vettefan hur man gör för att aktivera det? Tror iaf det går...

Comment

Men nu blir jag liiite fundersam här..jag kollade säljarens mejl igen. Jag köpte mobilen för 299 kronor. Hon vill ha 395 kronor och sen skickar hon rekommenderat. Menar hon att det kostar 96 kronor att skicka rek brev?? Det låter mycket!

Kollade posten.se och enligt deras listor kostar det 45 kronor att skicka rekommenderat. Eller har jag missat nåt?

Comment

Men nu blir jag liiite fundersam här..jag kollade säljarens mejl igen. Jag köpte mobilen för 299 kronor. Hon vill ha 395 kronor och sen skickar hon rekommenderat. Menar hon att det kostar 96 kronor att skicka rek brev?? Det låter mycket!

Kollade posten.se och enligt deras listor kostar det 45 kronor att skicka rekommenderat. Eller har jag missat nåt?
              Japp, rek kostar 45 kronor mer än "vanliga" priset.

Säg att du ksa posta en sak för 5.50, så blir det alltså 50.50 som rek..

Men kostar det inte 51 kronor att posta mobilen utan rek då?

För då blir det ju 96 MED rek.

Comment

Japp, rek kostar 45 kronor mer än "vanliga" priset.

Säg att du ksa posta en sak för 5.50, så blir det alltså 50.50 som rek..

Men kostar det inte 51 kronor att posta mobilen utan rek då?

För då blir det ju 96 MED rek.
                Jahaaa...nu fattar jag...portot går på 51 kronor pga vikten..och då blir det 96 kronor med rek. Ja men då är jag med! Tänkte inte på portot nu ju

*trögibollen*

Comment

Jahaaa...nu fattar jag...portot går på 51 kronor pga vikten..och då blir det 96 kronor med rek. Ja men då är jag med! Tänkte inte på portot nu ju

*trögibollen*
                  *daaa!*

Comment

*daaa!*

Comment

haha, for real!!

*retas*

Comment

Ahaaa, fattade ju fel, jag läste att era telefoner VAR låsta till Svampuz Svampuz..*fnittrar*

Vilken tur ni hade! Inget kul med låsta Sonyericsson för de är skitdyra att låsa upp. De kan inte låsas upp på gratissajterna..tyvärr.

Ja, jag är nog rätt nöjd, återstår bara att betala och få luren hemskickad då
                        Iofs kan jag låsa upp SE gratis

Comment

Ja, det går ju om man har programvaran som behövs till. Du kan gärna få uppdraget att låsa upp min SE om du vill Den är låst till Vodaphone, så jag kan inte använda mitt gamla comviq-nummer!

Comment

Vodaphone och Svampuz = skit! (Iof samma sak fast olika namn, typ)

Comviq äger! Så är det bara! Och speciellt "kompis", jag klarar mig precis på 150 kronor i månaden, skitbra!

Comment

Vodaphone och Svampuz = skit! (Iof samma sak fast olika namn, typ)

Comviq äger! Så är det bara! Och speciellt "kompis", jag klarar mig precis på 150 kronor i månaden, skitbra!
                              Japp! Jag saknar min bonus som man får på comviq. Men det är inget att göra..inte fan känner jag för att betala en massa pluringar för att låsa upp telefonskrället.

Comment

Mobilen haver anlänt. Men inte ett ord från säljaren sen hon skickade kontouppgifterna! Eftersom hon levererade så snabbt och jag är nöjd med mobilen blir det ändå ett positivt omdömde med reseravationen för dålig mejlkontakt. Är det så svårt att skicka ett mejl och tala om att pengarna har anlänt och att varan är på väg???

Få se om hon orkar lägga nåt omdöme på mej då..hon var ju noga med att påminna i mejlet med kontouppgifterna "glöm inte omdömet".

Nu blir nog Lyckotrollet glad ikväll när hon kommer hem iaf!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X